Stel je vraag over de Zenya Search, Assist en Capture App
Recent actief
Beste,Ik krijg van verschillende artsen de melding dat e-mails vanuit Zenya automatisch in de Outlook-map ‘Overige’ terechtkomen. Deze map wordt doorgaans minder frequent geraadpleegd (bv. voor nieuwsbrieven, reclame of minder prioritaire berichten).Hierdoor bestaat het risico dat belangrijke acties vanuit Zenya, zoals het autoriseren van documenten, niet tijdig worden opgevolgd.Mijn vragen:Bestaat er binnen Zenya een mogelijkheid om deze e-mails als prioritair te laten classificeren, zodat ze in de ‘Prioritaire Inbox’ terechtkomen? Indien dit niet mogelijk is via Zenya: hebben jullie ervaringen of aanbevelingen (bv. via Outlook-instellingen of andere workarounds) om te vermijden dat deze berichten als minder belangrijk worden gecategoriseerd?Alvast bedankt voor het meedenken.Met vriendelijke groet,Peter
In dit artikel vind je allerhande info over onze Search app.
We willen graag gebruik gaan maken van de Zenya app, maar onze technische security heeft wat bezwaren bij het gebruik van de app op privételefoons. Zijn er andere ziekenhuizen waar de app al gebruikt wordt op privételefoons van medewerkers? Hoe hebben jullie qua beveiliging hiernaar gekeken?Met vriendelijke groet, Lisanne
Goedemiddag,Ik heb een redelijk uitgebreid interactief document gebouwd voor onze crisisorganisatie. Hierin staan informatiegegevens, links naar belangrijke procedures, externe partners etc. We hebben gekozen om de Zenya Search app hiervoor te gebruiken zodat deze documenten offline ook beschikbaar zijn.Bij het testen van het interactief document is deze wel zichtbaar in de app en wordt er gesynchroniseerd, echter bij het openen van het document zie ik na enige tijd laden alleen een wit scherm. Ook collega's heb ik gevraagd om dit te checken en zij hebben hetzelfde.Overige interactieve documenten werken wel.Ik hoor graag of ik iets verkeerd doe en hier een oplossing voor is.Alvast bedankt!
Wij gebruiken de kaartenbak en hebben de Assist-app, maar welke instellingen zijn er nodig om een kaart uit de kaartenbak te openen in de Assist-app?
We zijn aan het kijken naar de best mogelijke oplossing voor ons facilitaire proces en onderzoeken hierbij ook het gebruik van Search/Assist/Capture apps. Wie heeft dit al ingericht en kan ons iets laten zien?
Bij gebruik van de Zenya Search App vindt authenticatie plaats vanuit Chrome waardoor het device als non-compliant wordt gezien. De Chrome browser kan namelijk geen compliancy doorgeven. Is het mogelijk de functionaliteit in de App uit te breiden zodat de App ook via de Edge browser kan authenticeren?
Wij zijn op zoek naar ziekenhuizen die de Zenya Search App actief gebruiken. Graag zouden we in contact komen om wat vragen te stellen over de wijze waarop de App wordt ingezet. Ik hoor graag wie ons hierbij kan helpen en tijd heeft deel te nemen aan een kort overleg via Teams. Alvast bedankt! Tanya van Rijckevorsel van KesselSenior Adviseur Kwaliteit & Veiligheid, ETZ
Zijn er al organisaties die gebruik maken van de search-app als nood back-up indien ZENYA niet bereikbaar is door bv een netwerk storing? Wij hebben nu een dump van de ZENYA doc die op een centraal punt door de applicatie coordinator bediend wordt en op aanvraag documenten kan aanleveren aan de organisatie. Graag willen wij dit proces verbeteren en gebruikers vriendelijker inrichten. Vandaar dat wij op de gedachte zitten om de search-app hiervoor te gaan inrichten. Alle voorbeelden zijn welkom om hiermee aan de slag te gaan. Ook als er oplossingen zijn zonder de app hoor ik deze graag.
Beste Zenya experts,Ik heb een vraag. We willen gebruik maken van een groepsaccount voor onze diensttoestellen om zo alle medewerkers eenvoudig toegang te geven tot de documenten in Zenya. Nu heb ik het al voor elkaar om een groepsaccount te creëren. Daarnaast is het mij al mogelijk om QR code's te maken die via de Zenya app kunnen worden gebruikt om naar het juiste document te gaan. Het enige waar ik nu nog tegenaan loop is dat via de groepsaccount opmerkingen in een document kunnen worden geplaatst. Nu las ik in een ander bericht op de community het volgende:Wanneer is ingelogd met een groepsaccount, en men gaat een opmerking plaatsen bij een document , dan zal niet automatisch de naam van de ingelogde (groeps)account worden ingevuld. In plaats daarvan wordt de medewerker gevraagd om zelf zijn eigen naam in te typen.Dit lijkt mij nog niet te lukken. Is dit anders wanneer je gebruik maakt van de app, of is dit af te dwingen via instellingen?
HalloIs het mogelijk om in de search app het veld “wijzigen tov vorige versie” te laten zien bij een opgevraagd document? Op dezelfde manier als dat je het ingelogd via het systeem zoekt? De blauwe paragraaf is namelijk niet zichtbaar in de app. Bij het document wat ik zocht is dit veld bij eigenschappen wel ingevuld.Is het ook mogelijk om het veld “wijzigingen tov vorige versie” bij de webshares documenten overzicht te laten zien? Dan kunnen extterne in een oogopslag zien of er iets is aangepast in de documenten. Mvg Gaby
Goedemorgen, Klopt het dat prive lees documenten NIET te vinden zijn in de search app ook niet als je er toegang tot hebt?Daarnaast is er een oude instructie Raadplegen van documenten via de Search app - laat medewerkers documenten lezen op smartphone of tablet | Infoland Community die laat zien dat toegang alleen met een verzameling mogelijk maakt.Door de recente topic zijn wij er inderdaad achter gekomen dat alle documenten te raadplegen zijn zonder verzameling. Voor ons een reden om onze inrichting van de Search app nader te bekijken. Met groet,Anja
Binnen het Flevoziekenhuis zitten wij nog op de On Premies versie van Zenya.Wij zijn bezig met het integreren van de Zenya search app op onze android(Samsung) toestellen. Onze Zenya server gebruikt een door ons domein gesigned certificaat, wat niet door de zenya search app geaccepteerd wordt.Wij pushen onze CA en de gehele chain naar onze mobiele apparaten. Als wij vanaf een browser op hetzelfde device verbinding maken met Zenya krijgen we geen foutmelding dit krijgen we alleen met de Search app.De app is wel toereikend op de ipad, hierop kunnen wij wel inloggen en gebruik maken van de app, alleen op de Samsung toestellen niet. is dit probleem herkenbaar en of hoe hebben jullie het werkend kunnen krijgen?Ik ben eventueel ook telefonisch bereikbaar: 036 868 9594
Beste,Is er een mogelijkheid om via MS Intune MDM/MAM tool de default Zenya URL in de Zenya Capture app reeds te prefillen bij pushen van deze mobiele applicatie naar de devices van een gebruikerspopulatie ?Alvast bedankt!Met vriendelijke groet,Frederik Verstraeten
In de Zenya search app zijn leesrechten ingesteld voor bepaalde medewerkers. Nu blijkt dat ik de documenten wel kan openen in de app, maar de andere gebruikers die leesrechten hiervoor hebben niet. Ze zien wel de titels maar het document wordt niet geopend. Wat gaat hier dan niet goed?
BesteDoor gebruik te maken van webshare kan een patiënt een informatiebrochure via onze website opvragen? Deze brochure wordt beheerd in Zenya.In rapportage kan ik het rapport ‘Lijst van hits per document’ gebruiken waarin ik de keuze heb om hits afkomstig van Zenya en/of Apps op te halen. Momenteel geeft de keuze Apps geen aantal als resultaat.Hoe kan ik dit oplossen?
Is het mogelijk om naast een PDF / WORD bestand ook een Interactief document op te nemen in de kaartenbak? Ik kan zover ik zie enkel de documenten die in WORD of PDF zijn opgemaakt openen via de app, maar een interactief document blijft blanco. Ik open via Zoeken in de Assist-App.Horen graag meer.Vriendelijke groet,Charissa (Documentbeheer - St. Antonius Ziekenhuis)
Bij een interactief document dat we beschikbaar hebben gesteld in de search app, merken we dat afhankelijk van de grootte van je telefoon de tekst al dan niet volledig leesbaar is. De telefoon moet dan gekanteld worden. Nu is dat op zich geen probleem.We krijgen opmerkingen van gebruikers dat de tekst onvolledig is, terwijl ze niet niet in de gaten hebben dat als ze telefoon zouden kantelen ze wel alles in beeld hebben.Is het mogelijk om iets in te stellen zodat de tekst zich aanpast aan de grootte van het scherm?
Ik ben nog nieuw in Zenya en heb een vraag.Recent heb ik een mobiel Melding incidenten formulier samengesteld. Medewerkers kunnen via de Capture app dit formulier in gaan vullen. Vraag hierbij is of het mogelijk is n.a.v. een antwoord op een vraag een automatische emailactie te initiëren?bijv. Heeft u schade opgelopen? Als antwoord medewerker: Ja, dan is wens een automatische email naar cp schade en verzekeringen gaat.Hoor het graag.Frans Weijenborg
Hoi! Onze Ambulancedienst maakt gebruik van de Zenya Search en Capture apps.Ze zijn er heel blij mee, echter kunnen de apps niet automatisch uitloggen bij inactiviteit.We hebben ze geinstalleerd op iPads die voertuiggebonden zijn en het is dan belangrijk dat de gebruikers handmatig uitloggen uit deze apps als hun dienst erop zit. Helaas vergeten ze dit geregeld waardoor de kans bestaat dat bijv. VIM meldingen vanaf een verkeerde naam worden gedaan of iemand kan jouw melding zien omdat degene vergeten is uit te loggen.Het zou voor onze Ambulancedienst zeer wenselijk zijn als er een functionaliteit wordt toegevoegd die ervoor zorgt dat de aangemelde apps uitloggen zodra de apps afgesloten worden of bij een inactiviteit van bijv. een uur. We kunnen ons voorstellen dat niet iedereen op zo'n functionele verandering in de apps zit te wachten, daarom zou het prettig zijn dat dit aan of uit gezet kan worden.Zijn er meer Zenya beheerders/gebruikers die hier tegenaan lopen?
Hallo,Als men bij een bepaalde kaart staat in de assist app, kan men direct een bepaalde melding doen. Eén van de eerste vragen die in het mobiel formulier dan gesteld worden is selecteer de machine waarover het gaat (maar op dat moment bevindt men zich in de assist app al in de kaart van een bepaalde machine).Kan er ergens ingesteld worden om deze stap dan automatisch in te vullen?
Met de search app zijn de documenten op een telefoon overal en altijd te raadplegen. Prachtig natuurlijk. Nu wordt het ook makkelijk om documenten te delen met anderen bijv via whatsapp, met interne en externen. Zijn er organisaties die etiquette regels hebben opgesteld over het gebruik van de app en het delen van documenten? Zo ja, zou ik die mogen inzien?Ik ben namelijk benieuwd of hier mogelijk juridische haken en ogen aan zitten groet Herma
Binnen het Albert Schweitzer ziekenhuis wordt bekeken of de iProva Search app kan worden opgenomen in de binnen het ASz gebruikte MDM tool (mobile device management maakt het mogelijk app's beschikbaar te stellen op afgeschermde apparaten).Onze afdeling ICT technisch beheer zou graag instellingen mee te geven in het app profiel van de Search app (het gaat dan om een zgn. App configuration policiy).Op deze wijze kan de app door de ICT afdeling worden ingesteld, zonder dat de gebruiker dit kan. Wij zouden in ieder geval de juiste URL willen meegeven. Voor gedeelde apparaten zouden we ook de mogelijkheid hebben gebruikersnaam en het wachtwoord door de ICT te laten beheerden.Zijn er organisaties die hier ook behoeft aan hebben? En heeft er iemand al een oplossing bedacht?
Wij vroegen ons af of er ziekenhuizen/instellingen zijn die gebruik maken van de capture app voor het melden van patiëntincidenten? Of die dit wellicht zouden willen?De verpleegkundigen in het MUMC+ hebben een mobiel device waarop wij de capture app zouden kunnen zetten, zodat ze meteen aan het bed zouden kunnen melden. Echter, is het nu niet mogelijk om patiëntinformatie op te halen via de capture app, wat zou betekenen dat de melder alsnog aan een pc moet gaan zitten om de melding verder in te vullen.Wij zijn benieuwd :)
Bestaat er een mogelijkheid om i.p.v. het formulier door te klikken een formulier door te scrollen in de Zenya Capture app? Alvast bedankt!
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.