Skip to main content
Beantwoord

Wit beeld in Zenya Search app bij interactief document

• December 10, 2025
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Goedemiddag,

Ik heb een redelijk uitgebreid interactief document gebouwd voor onze crisisorganisatie. Hierin staan informatiegegevens, links naar belangrijke procedures, externe partners etc. We hebben gekozen om de Zenya Search app hiervoor te gebruiken zodat deze documenten offline ook beschikbaar zijn.

Bij het testen van het interactief document is deze wel zichtbaar in de app en wordt er gesynchroniseerd, echter bij het openen van het document zie ik na enige tijd laden alleen een wit scherm. Ook collega's heb ik gevraagd om dit te checken en zij hebben hetzelfde.

Overige interactieve documenten werken wel.

Ik hoor graag of ik iets verkeerd doe en hier een oplossing voor is.

Alvast bedankt!

Antwoord op het topic LeviSevagram

Goedemorgen,

Ik heb zelf de oplossing gevonden in het overzicht van bugs (nummer 69403).

Ik leidde hieruit af dat de afbeeldingen die ik heb gebruikt mogelijk te groot waren. Vervolgens heb ik dit gecheckt. De meeste afbeeldingen die ik heb gebruikt hadden een grootte van 100-300 kB. Enkele sprongen eruit, die waren boven de 1000 kB. Deze afbeeldingen heb ik vervolgens gecomprimeerd en dit werkte.

1 reactie

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Reiziger
  • Antwoord
  • December 11, 2025

Goedemorgen,

Ik heb zelf de oplossing gevonden in het overzicht van bugs (nummer 69403).

Ik leidde hieruit af dat de afbeeldingen die ik heb gebruikt mogelijk te groot waren. Vervolgens heb ik dit gecheckt. De meeste afbeeldingen die ik heb gebruikt hadden een grootte van 100-300 kB. Enkele sprongen eruit, die waren boven de 1000 kB. Deze afbeeldingen heb ik vervolgens gecomprimeerd en dit werkte.