Vraag

Instellen van default Zenya URL voor de Zenya Capture app via MS Intune

  • 17 February 2023
  • 5 reacties
  • 90 Bekeken

Badge

Beste,

Is er een mogelijkheid om via MS Intune MDM/MAM tool de default Zenya URL in de Zenya Capture app reeds te prefillen bij pushen van deze mobiele applicatie naar de devices van een gebruikerspopulatie ?

Alvast bedankt!


Met vriendelijke groet,

Frederik Verstraeten


5 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hallo Frederik,

 

Ik zie hier geen reacties op jouw vraag, maar ik heb dezelfde vraag voor onze MDM omgeving.

Ben jij er ondertussen wel al achter hoe je de default Zenya url kunt meegeven?

 

Voor ons zou het in eerste instantie gaan om de Zenya Search app, maar de werkwijze zal vergelijkbaar zijn lijkt mij.

 

Met vriendelijke groet,

Karel Lankhorst

 

Reputatie 5
Badge +5

Beste @Frederik Verstraeten  en @karel

Deze vraag wordt volgens mij beantwoord in de laatste reactie bij dit topic: Search app in MDM tool

Reputatie 1
Badge +1

Hallo Chaim,

Dank voor je reactie.

Daar staat helaas niet het antwoord op de vraag hoe we die URL naar de Zenya server vanuit de MDM tool kunnen meegeven.

Dit zoeken wij idd ook wat Ano Kuiper vraagt in dat topic:

Bij het distribueren van de Search app zouden wij graag de juiste URL meegeven. En voor gedeelde, door ICT beheerde apparaten zouden wij graag gebruikersnaam en wachtwoord willen kunnen instellen. Dit om te voorkomen dat gebruikers onbedoeld uitloggen.

Ik ben benieuwd naar de mogelijkheden die (binnenkort?) beschikbaar komen.

De beschrijving in het andere topic hoe om te gaan met gedeelde apparaten, waarbij die instellingen in Zenya gemaakt kunnen worden. Ook interessant, maar bij MDM distributie van de Search app moet je vanuit MDM wat meegeven. Niet vanuit de Zenya server.

Maar ondertussen moet men hier toch ervaring mee hebben?

We horen graag hoe we het server pad direct aan de app mee kunnen geven bij distributie.

Groet,

Karel

Hoi @Karel,

Zou je hiervoor een idee kunnen toevoegen? Dan kunnen andere organisaties ook aangeven dat ze deze behoefte hebben.

Reputatie 1
Badge +1

Idee toegevoegd: Default URL naar de Zenya server vanuit een MDM tool meegeven aan de Zenya apps

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring