Vraag

Verbroken hyperlinks: Niet te vinden in documenten

  • 23 August 2019
  • 3 reacties
  • 498 Bekeken

In de rapportage met verbroken hyperlinks worden momenteel een aantal links aangegeven, die niet vindbaar zijn in de genoemde documenten.

Na uitvoerig rondklikken in de genoemde documenten lukt het me niet om de in de rapportage genoemde links te vinden. Heeft iemand enig idee hoe ik deze links zichtbaar kan maken / of dit een bekend probleem is?

Bij voorbaat dank!

3 reacties

Beste Maikel, wij hadden dit probleem ook en hebben toen de servicedesk gevraagd om ondersteuning. Er is toen ontdekt dat er een onvindbare link zat:
  • onder een nummer van een opsomming.
  • en ook een keer dat het leek dat er een goede link onder een woord zat maar dat er binnen die link onder 1 letter van het woord een andere link zat. Dus een link binnen een link.
Hopelijk helpt dit je verder.
Reputatie 7
@Maikel Starreveld , ben je geholpen met de tip van Annet?
Mocht dit probleem zich blijven voordoen, dan kun je contact opnemen met onze service desk. Zij kijken dan op afstand met je mee en kunnen dan onderzoeken waar de hyperlink zich precies in het document bevindt
Hartelijk dank voor de reacties!
We gaan hier nog even op zoek of we de hyperlinks op verborgen plaatsen kunnen vinden, anders zal ik contact opnemen met de servicedesk!

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring