Koppelen van Zenya met SSO (Single Sign On) oplossingen

  • 8 October 2018
  • 2 reacties
  • 1755 Bekeken

Reputatie 7

Bij Infoland is het ons doel onze software zo goed mogelijk aan te laten sluiten op andere informatiesystemen. Zo zorgen we ervoor dat alle informatie die je nodig hebt, op een snelle en eenvoudige manier toegankelijk is.

In dit topic vind je meer informatie over het koppelen van Zenya met je Single Sign on oplossing:

Onze software zorgt ervoor dat iedere professional de informatie krijgt aangeboden die relevant voor hem is én waartoe hij gemachtigd is. Om dat te kunnen doen, moet je inloggen. Vaak opnieuw moeten inloggen is natuurlijk een van de grootste irritaties van eindgebruikers. Daarom biedt onze software diverse mogelijkheden voor single sign-on. Ook realiseren we vaak oplossingen waarbij een medewerker, eenmaal ingelogd in het social intranet of extranet van jouw organisatie, kan doorklikken naar onze software zonder zich opnieuw te hoeven aanmelden.

Een greep uit de systemen waarmee wij kunnen koppelen:

  • Active Directory Federation Services (ADFS)
  • Azure Active Directory
  • HelloID van Tools4ever
  • Okta Single sign-on
  • Specifiek voor de module leren en toetsen: Surfconext

b98ba194-6aa0-4e4f-9fb3-933843c2288c.jpg


Ben je benieuwd met welke systemen Zenya nog meer gekoppeld kan worden?
Bekijk het overzicht hier.


2 reacties

Badge

Beste,

 

Jullie hebben een koppeling naar HelloID van Tools4Ever.

Wij maken gebruik van OpenID (via Forgerock), ondersteunen jullie ook OpenID?

 

Dirk

Reputatie 6
Badge +7

Beste @Dirk,

 

nee, binnen iProva ondersteunen we geen OpenID Connect,  enkel single sign-on op basis van SAML 2.0.

Als ik snel even Google, dan lijkt Forgerock ook SAML 2.0 SSO te ondersteunen. Daarmee zou SSO in iProva wellicht toch mogelijk zijn. Ik ken natuurlijk de details van jullie Forgerock-configuratie niet, maar ik zou adviseren om hier eens navraag naar te doen of de documentatie van Forgerock hierop na te slaan.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring