Training

Een ingevulde vragenlijst afdrukken of exporteren naar Word

  • 13 April 2023
  • 6 reacties
  • 118 Bekeken

  • Moderator: Infoland Customer Support Engineer
  • 2444 reacties

Je kunt ingevulde vragenlijsten afdrukken of exporteren naar Word. In deze training leggen we de mogelijkheden uit.


6 reacties

Badge +1

Dag Inge, Wat een verbetering! Ik heb in mijn vragenlijst voorwaardelijke vragen en als ik de vragenlijst dan wil exporteren naar Word dan krijg ik maar 1 set met ingevulde vragen. Hoe kan ik de volledige vragenlijst exporteren? Mvg Rosa

Hallo @R. Brouwers 

Als je meerdere ingevulde vragenlijsten wilt exporteren dan is dit alleen mogelijk naar Excel. Naar Word met selectie van welke onderdelen je wilt uitsluiten dien je per ingevulde vragenlijst uit te voeren.

Badge +1

Hallo @R. Brouwers 

Als je meerdere ingevulde vragenlijsten wilt exporteren dan is dit alleen mogelijk naar Excel.   Naar Word met selectie van welke onderdelen je wilt uitsluiten dien je per ingevulde vragenlijst uit te voeren.

Hoi Cindy,

Bedankt voor je reactie. Ik wil juist niets uitsluiten, ik wil de volledige vragenlijst exporteren naar Word, maar doordat ik voorwaardelijke vragen heb ingesteld lukt dit niet. De vragenlijst moet door 2 invullers ingevuld worden. Bij de elke invuller wordt een aparte lijst met vragen uitgeklapt. Als ik dit wil exporteren krijg ik maar 1 set met vragen in mijn bestand.

Mvg Rosa

Hoi Rosa,

Je kunt deze vraag dan het beste via jullie contactpersoon bij onze servicedesk neerleggen. Zij kunnen dan jullie vragenlijst bekijken en nagaan wat wel of niet mogelijk is.

Reputatie 5
Badge +5

Hoi @R. Brouwers ,

De kwestie is hier dat je 2 sets van vragen door 2 personen wil laten vullen via 1 en dezelfde ingevulde vragenlijst, maar dat je persoon 1 alleen de ene vragenset wil aanbieden en persoon 2 de andere set. Dit zijn mogelijke oplossingen:

  • Iedere persoon vult een eigen vragenlijst in en via rapportage op OE voeg je de resultaten samen
  • Of je geeft via toelichtingen duidelijk aan welke functionaris welke vragen dient in te vullen en je verbindt de vragen niet aan een voorwaardelijke vraag - alle vragen zijn dan voor beide functionarissen beschikbaar
  • Exporteer de antwoorden naar Excel i.p.v. naar Word - de Excel export toont namelijk wel alle vragen in de vragenlijst

@Emile Korver wat zijn jouw ervaringen; zie jij hier alternatieve mogelijkheden?

Reputatie 5
Badge +8

Hallo Chaim,

Ik heb geen ervaring met het invullen van 1 vragenlijst door 2 personen, helaas geen advies.

Jouw oplossing bullet 1 lijkt mij de meest zuivere, bullet 2 kost meer tijd.

Grts Emile

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring