Training

Ingevulde vragenlijsten - overzicht en rapportages

  • 20 June 2022
  • 5 reacties
  • 449 Bekeken

  • Moderator: Infoland Customer Support Engineer
  • 332 reacties

Wanneer er vragenlijsten zijn ingevuld, vind je deze terug bij de vragenlijst op het tabblad ‘Ingevulde vragenlijsten'. In deze training leggen we je uit welke mogelijkheden je op dit tabblad hebt.


5 reacties

Badge +5

Als ik een overzicht maak van ingevulde vragenlijsten dan worden alleen de vragen en antwoorden geëxporteerd, niet de kop of toelichting (context). Bijvoorbeeld ik heb een vragenlijst met 5x 3 dezelfde antwoorden (tips/tops/waardering). In een koptekst en toelichting staat het onderwerp van de vragen maar die zie je niet in de overzichten. Ik heb het op deze manier ingeregeld om het voor de invuller zo kort en overzichtelijk mogelijk te maken. Kan ik ergens zelf inregelen wat er in de rapportages wordt meegenomen?

 

groet, Odette

Hoi Odette,

Je zou gebruik kunnen maken van de ‘vraagcode'. In het vragenlijstontwerp kun je wanneer je een vraag wijzigt de ‘vraagcode’ invullen.

Deze code is tijdens het invullen van een vragenlijst niet zichtbaar maar wordt bij de export van antwoorden toegevoegd voor de tekst van de vraag. Hierdoor zou je de vragen dan kunnen onderscheiden.
 

 

Badge +5

Dat heb ik nu gebruikt. Maar fraai is het niet: in de rapportage nu 3x dezelfde tekst omdat het een overkoepelend onderwerp betreft. Mooier zou zijn om de paginanaam of eventuele koptekst te publiceren.

Misschien een idee?

Badge

Is het ook mogelijk om ingevulde vragenlijsten uit te wisselen tussen organisaties? Wij hebben een externe partij die bij ons audits afneemt. Zij vullen in hun Zenya omgeving de vragenlijst in en wij krijgen vervolgens een rapportage in Word. Makkelijker zou het zijn als wij de vragenlijst meteen kunnen importeren in onze Zenya omgeving. 

Is het ook mogelijk om ingevulde vragenlijsten uit te wisselen tussen organisaties? Wij hebben een externe partij die bij ons audits afneemt. Zij vullen in hun Zenya omgeving de vragenlijst in en wij krijgen vervolgens een rapportage in Word. Makkelijker zou het zijn als wij de vragenlijst meteen kunnen importeren in onze Zenya omgeving. 

 

Dat is niet mogelijk, een rapport kun je alleen maken als je een vragenlijstontwerp hebt met daarbij ingevulde vragenlijsten.

Wellicht gaat deze ontwikkeling mogelijkheden bieden:
 

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring