How-to: Actiepunt uitzetten naar een externe persoon

  • 27 August 2019
  • 2 reacties
  • 408 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Een ontvangen melding wordt vaak opgevolgd door een of meerdere acties. Vaak worden deze acties toegewezen aan medewerkers van jouw organisatie - maar niet altijd. Soms verlang je actie van een externe, bijvoorbeeld een leverancier. Met ingang van iProva versie 5.10 is het mogelijk om rechtstreeks vanuit iProva actiepunten te versturen aan externe personen. Die persoon ontvangt vervolgens een e-mail met de actie die van hem verlangd wordt en een knop. Door op die knop te klikken kan de externe actienemer zélf de actie als gereed afmelden in iProva.



Open het knowledge base article..

2 reacties

Ik heb nog aanvullende vragen hierover:



Als een actiepunt is toegekend aan een externe persoon welke informatie is dan zichtbaar voor deze persoon?


  1. Enkel de tekst die ingetypt is bij het aanmaken van de actie (dus titel en omschrijving?)
  2. Of is ook detailinformatie van de melding zichtbaar (net zoals het inzichtelijk is voor een interne persoon als hij een actie krijgt toegewezen)?

Als de externe persoon zijn taak niet afhandelt binnen de deadline, krijgt hij/zij dan ook een automatische herinnering toegestuurd?
Reputatie 4
@Annet de persoon krijgt enkel te zien wat er in de titel en omschrijving staat, eigenlijk enkel wat in het screenshot van Hilbert staat.



Via het kruimelpad bovenin het scherm kan deze persoon nog wel zien wat het meldingsnummer en de status van de melding is.



Wanneer de deadline verstreken is zou de gebruiker een herinnering moeten krijgen.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring