Op het Dashboard van een portaal kun je verschillende diagrammen tonen. Één daarvan is een diagram met de ‘Net Promotor Score’.
We leggen je uit hoe je dit diagram kunt maken.
Op het Dashboard van een portaal kun je verschillende diagrammen tonen. Één daarvan is een diagram met de ‘Net Promotor Score’.
We leggen je uit hoe je dit diagram kunt maken.
Op dit moment zijn er nog geen concrete stappen. Wat enorm zou helpen is een topic aanmaken in ideeën, zodat andere mensen hier op kunnen stemmen. Bij veel stemmen is de kans groter dat het op de agenda komt!
Goedendag,
Sinds kort gebruiken wij ook de NPS score op het Dashboard voor tonen cliëntervaringen van onze GRZ locaties.
Intussen heb ik begrepen dat er ook een Europese versie is van de NPS score.
Infoland gebruikt de 'standaard’ of Amerikaanse versie.
De Europese versie gaat uit van de beste 3 antwoorden (+1), dan de volgende 2 antwoorden (0) en de rest (-1). Zie afbeelding.
Als ik de rest van de reacties zie dan is er volgens mij wel behoefte om ‘zelf’ te kunnen instellen welke schaalverdeling / berekening je wilt gebruiken voor de NPS-score.
Is dit iets wat eventueel in ontwikkeling kan worden genomen?
Zie ook Waarom er een Europese variant is van de NPS - Insocial - Feedback Tool
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.