Training

Organisatie-eenheid kiezen in een externe vragenlijst

• 22 september 2020
  • 5 reacties
  • 118 Bekeken

Wanneer je een vragenlijst uitzet naar externe personen via een onderzoek dan kun je daarin niet het veld ‘organisatie-eenheid’ laten invullen.

Door de antwoorden van een meerkeuzevraag te koppelen aan organisatie-eenheden, kun je de invuller toch een organisatie-eenheid laten kiezen en daardoor je rapportage op het niveau van organisatie-eenheid maken, Je leest er meer over in dit artikel.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Ha @Inge Kuijpers

Met mijn collega probeer ik bovenstaand voor elkaar te krijgen, maar het lukt niet.

Ik kan wel, zoals je beschrijft, antwoorden koppelen aan afdelingen uit de OE-boom. Een vragenlijst met objecttype Organisatie-eenheid kan ik echter niet uitzetten via een vragenlijstonderzoek met externe link.

Wij gebruiken nu vragenlijsten met objecttype Patiënt voor tevredenheidsonderzoek, maar hierbij lukt het niet om de antwoorden te koppelen aan OE-boom.

Wat doe ik niet goed?

Hoi @Arjo Kuiper, om dat te kunnen beantwoorden hebben we wat meer info nodig over de vragenlijst die je gebruikt. Ik zet je vraag daarom door naar de servicedesk.

Badge +2

Goedemorgen Inge,

Bedankt voor deze uitleg. Helaas blijft bij de cruciale knop: 

inactief als ik deze meerkeuze vraag wil aanmaken. Wat kan ik doen om dat te veranderen?

Hartelijke groet, Sanne Poort

Badge +2

Voor de volledigheid hieronder een print van de reële situatie op mijn beeld.

Hoi Sanne,

Het knopje is nog niet actief omdat er geen antwoorden zijn toegevoegd. Je dient eerst de antwoorden toe te voegen. Daarna selecteer je een antwoord en kun je via het knopje daar een organisatie-eenheid aan koppelen.

Reageer

Algemene voorwaarden | Privacyverklaring