Training

Hoe deel ik (een set) documenten met externen?

  • 21 January 2019
  • 36 reacties
  • 2711 Bekeken

  • Moderator: Infoland Customer Support Engineer
  • 2444 reacties

Als je één of meer documenten wilt delen met externen dan kan dat via webshare. In deze training leggen we je uit hoe je dat kunt doen.


36 reacties

Duidelijk, mijn vraag is beantwoord! Dankjewel.

Badge +3

Vraag,
Kan het via webshare ook zo worden ingeregeld dat externe een bericht krijgen bij een nieuwe versie van een document of bij een aanpassing daarvan? Werkt dit dan net zo als bij het gebruik van gebruikersgroepen intern, die bij aanpassingen een mailbericht ontvangen.

Badge +1

Ik zie de optie ‘document delen via het web’ niet. Waar kan dit aan liggen?

 

Ik zie de optie ‘document delen via het web’ niet. Waar kan dit aan liggen?

 

Is het document gepubliceerd?

Badge +1

Jazeker. Ik zie de optie echter niet staan.

 

Reputatie 2
Badge +3

Beste @Monika Kokhuis ,

Je mist dan het recht hiervoor. Dit kan worden toegekend aan een gebruikersrol of een systeemrol via Applicatiebeheer > Documenten > Gebruikersrollen.

Zie voor meer informatie hierover het volgende topic:

Topic over de gebruikersrollen

 

Badge +1

GEvonden! Ik ben superbeheerder geworden maar dit was nog niet aangevinkt.

Badge +1
Helaas zie ik de optie webshare onder Applicatiebeheer/Documenten niet meer. Hoe kan dit? Ik ben superbeheerder. Wel zie ik de optie webshare bij de afzonderlijke documenten staan. Het filmpje in de community is verouderd.

 

Reputatie 2
Badge +3

Beste @Monika Kokhuis ,

Het recht om webshares aan te maken kan ingesteld worden middels Applicatiebeheer> Gebruikers en gebruikersgroepen: Centrale rechten.

In de bijlage zie je hiervan een screenshot.

De oude filmpjes worden stap voor stap vervangen door interactieve documenten. Van dit artikel is al een nieuwe versie.

Badge +1

Hoe lang duurt het voordat een webshare met meerdere documenten (of hele map) gevuld is?Moet ik daar handmatig nog iets voor doen, of gaat dat automatisch?

Hoe lang duurt het voordat een webshare met meerdere documenten (of hele map) gevuld is?Moet ik daar handmatig nog iets voor doen, of gaat dat automatisch?

 

Die wordt automatisch gevuld, de taak komt in een wachtrij maar wordt automatisch gestart. Hoe lang het duurt is afhankelijk van het aantal documenten.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring