Training

Details van een melding - tabblad Relaties

  • 21 February 2022
  • 2 reacties
  • 209 Bekeken

  • Moderator: Infoland Customer Support Engineer
  • 2444 reacties

Wanneer je een melding bekijkt, heb je verschillende tabbladen met info over de melding. In deze training leggen we uit wat je ziet op het tabblad Relaties.


2 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @Inge Kuijpers 

Kun je me vertellen welke rechten iemand minimaal moet hebben om het tabblad relaties te zien en welke rechten iemand moet hebben om relaties toe te voegen. Of kan ik dit ergens anders aangegeven.

Klopt het onderstaande:

  • Zien kan iedereen mits er relaties zijn toegevoegd
  • Toevoegen kunnen alleen coördinatoren

En geldt het bovenstaande dan ook als ik op het tabblad eigenschappen van een melding in de “Wat moet ik doen”-tabel de optie “Verwante melding koppelen” heb toegevoegd?

Is het bijvoorbeeld mogelijk om een actienemer (alleen als hij een actie heeft binnen een melding) rechten te geven om andere meldingen te koppelen (kan ik dit bijvoorbeeld in het actieformulier realiseren)? Of moet hij/zij persé coördinatorrechten hebben?

 

Groetjes

Annemari

Reputatie 2
Badge +3

Hallo @annemari.eichholtz,

De relaties van een melding zijn inderdaad zichtbaar voor alle gebruikers zolang er relaties gemaakt zijn.
Het klopt ook dat alleen coördinatoren een relatie van een melding kunnen toevoegen.

Bovenstaande geldt ook wanneer in de ‘wat moet ik doen’-tabel deze optie is toegevoegd.
Een actienemer kan geen relatie maken dus de optie in de ‘wat moet ik doen’ tabel zal voor actienemers niet aanklikbaar zijn maar wel zichtbaar.
Op dit moment is de optie om een relatie toe te voegen alleen beschikbaar voor coördinatoren.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring