Vraag

Hoe communiceren jullie de Zenya/Infoland trainingen met medewerkers?

  • 14 July 2021
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

Reputatie 3
Badge +7

Hallo allemaal,

Wij zijn van plan om na de zomer over te gaan naar Zenya. We zagen dat het mogelijk is om een webshare te gebruiken waarop alle Zenya/Infoland trainingen staan.

Ik ben nieuwsgierig naar hoe andere ziekenhuizen/instellingen de trainingen hebben ingericht in hun systeem? Enkele opties die bij ons op kwamen:

  • Alleen de webshare link gebruiken
  • Zelf een interactief document maken, met hierin linken naar de gewenste trainingen van Zenya
  • De belangrijkste trainingen zelf omzetten naar eigen interactieve documenten

Ik hoor het graag!

Groeten,

Mila


1 reactie

Hallo @Mila,

Ik zie dat er geen reactie op je vraag eerder is gekomen en ik verwacht dat jullie inmiddels over zijn naar Zenya.

Als consultant adviseer ik altijd om goed te bekijken wat daadwerkelijk de wijziging is en welke vorm van communicatie bij jou als organisatie past. Soms is het beter niets te communiceren en te laten gaan omdat je geen 'slapende honden wakker wilt maken’. 

Ook de vorm van training past hierin; hoeveel tijd en moeite wil je hierin steken en gaat men dat wel gebruiken? Zeker als een levernacier informatie aanlevert dat je intern kunt gebruiken is dat wellicht handiger dan zelf tijd en energie erin steken. Bij elke release van een update leveren wij releasenotes op https://update.infoland.nl met duidelijke uitleg en afbeeldingen van de doorontwikkeling. Tevens is deze vaak enkel van belang voor degenen die onderdelen in Zenya (voorheen iProva) beheren en niet zozeer de eindgebruiker. We proberen te impact voor hen altijd zo klein mogelijk te laten zijn.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring