Skip to main content

Bij het invullen van een vragenlijst komt het (i)'tje (hotspot) nog wel te voorschijn, maar de  achterliggende informatie lijkt niet meer te worden getoond.

 

Heeft dit te maken met de  nieuwe release? Kunnen we dit zelf weer aanpassen?

 

 

Hoi Anita,

Kun je misschien een schermafdruk toevoegen om duidelijk te maken welk i-tje je bedoelt?


Hoi Inge,

 

In de bijlage de printscreen met gemarkeerd i'tje. Naar mij idee zat hier een koppeling naar de betreffende rubriek en paragraaf van het gekoppelde kader.


Beste @Anita Wolters ,

Om dit verder te bekijken heb ik een melding gemaakt bij de Servicedesk.

Zodra we een antwoord hebben, plaatsen we ook een terugkoppeling op de Community.


Ook ik ben erg benieuwd hiernaar. Wij hebben geen achterliggende informatie maar in onze vragenlijst wordt nu bij elke kadervraag dit ‘i’tje getoond. Kan dit ook uitgezet worden? Is dit ook een bug? We zien graag reactie tegemoet.

 


Het blijkt dat dit een bug is, deze is bij ons bekend onder bugnummer 66629. Via Mijn Infoland kun je aangeven dat je ook last hebt van deze bug.


@Inge Kuijpers,

Ik lees in het bugoverzicht dat 66629 = Opgelost in versie 7.1.0. Maar ik heb vandaag 2 vragenlijsten gemaakt in De versie van Zenya is 7.3.0.8. Bij iedere kadervraag staat een i met daarachter het cijfer en de titel vanuit de eigenschappen. Dit is nietszeggende tekst voor de gebruiker en erg storend dat het bij iedere vraag staat. Zeker omdat de i voor gebruikers suggereert dat er extra info achter te vinden is. Omdat de eigenschappen een verplicht veld zijn moet je dat wel invullen. Voor de achterkant is dat prima om te zoeken maar voor de definitieve vragenlijst aan de voorkant is dit erg storend.

 

 


Hoi @Diana,

Ik kan me voorstellen dat bij andere organisaties de tekst bij het i-tje wel waardevolle informatie geeft. Ben daarom benieuwd wat anderen vinden.


@Inge Kuijpers 

Ik denk dat je mijn vraag niet begrijpt. Ik vindt tekst achter een i ook belangrijk maar in de vragenlijst kan je niet zelf invullen welke tekst je hier zou willen invullen. De i toont nu de koptekst van het onderwerp van een kader tekst. Dus bijv. bij de vragen 1-3 m.b.t. continu verbeteren staat er bij alle 3 de vragen onder de i 2 continu verbeteren. Als je als koptekst de uitleg van een i neerzet dan wordt je kader onoverzichterlijk.

 

 

Groet Diana


Hi @Diana,

De "i”​​​​​ toont het toelichtingsveld van het hoofdstuk van het kader:

Dit kan inderdaad niet in de vragenlijst worden aangepast, omdat dit vanuit het kader wordt ingeladen.


@Erik F 

Maar dat klopt niet want ik heb alle toelichtingen velden niet gebruikt en is achter iedere i de tekst zichtbaar die ik in het screenshot omcirkeld heb.

 

Groet Diana


Hallo @Diana 

Ik zal jouw vraag doorzetten naar de Infoland servicedesk om het daar verder te onderzoeken.


Reageer