Vraag

Bij archivering van een document wordt alleen een gepubliceerd document gearchiveerd

  • 26 March 2019
  • 1 reactie
  • 178 Bekeken

Collega's, ik weet dat een document versie met status concept bij het archiveren verwijderd wordt. Echter het is bij ons al een paar keer gebeurd dat deze toch "per ongeluk" worden verwijderd. Zijn er organisaties die hier een oplossing of workaround voor hebben? Als er niets in een document staat is het niet erg, wel als er al de nodige tekst in staat. Graag jullie reactie.

1 reactie

Reputatie 6
Om wat voor soort documenten gaat het @J.Poppema? Vrij web documenten, of Word? Als het om Office-bestanden gaat zou ik als dit vaak een probleem is er veiligheidshalve voor kiezen om de eerste initiële versie in Word te typen, en het te uploaden als het klaar is. Maar dat zorgt natuurlijk ook voor allerlei issues omdat je dan bijv. niet kan samenwerken in een document middels schrijversuitnodigingen.

We geven in de software wel netjes een melding als je gaat verwijderen, maar die wordt natuurlijk niet altijd netjes gelezen. Overkwam mij laatst ook buiten onze softwrae, op mijn mobiel, toen ik per ongeluk alles terug heb gezet naar de fabrieksinstellingen.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring