Hallo @Lieke
Het is niet mogelijk dit in te stellen, je kan hiervoor een beoordelingssjabloon maken voor de beoordeling van documenten maar wanneer het document gepubliceerd is zijn hierin geen mogelijkheden om het verwerken van opmerkingen automatisch in te regelen.
Bedankt voor jouw reactie. Ik vraag mij af of de vraag goed begrepen is.
Als je automatisch een loop instelt, waarbij de documentverantwoordelijke bijv. een schrijver uitnodigt, de schrijver als het klaar is het naar de documentverantwoordelijke terugstuurt, vervolgens de documentverantwoordelijke het naar het hoger management stuurt, vervolgens als het hoger management akkoord geeft, het automatisch in het handboek wordt geplaatst. Dit bedoel ik met de loop, waarbij het document steeds door 1 klik op de knop wordt doorgestuurd naar de volgende persoon die ernaar hoort te kijken.
Kan je dan per document de documentverantwoordelijke een andere persoon zijn of moeten notities uit 1 map allemaal dezelfde documentverantwoordelijke hebben? Dus kun je de loop instellen per documentverantwoordelijke of moet dat per map?
Hoi @Lieke,
Je zou hiervoor dan een beoordelingssjabloon kunnen maken en vervolgens de juiste personen in kunnen stellen als beoordelaar.
Zie ook: