Vraag

Vragen over 'Mijn Vilans Protocollen'

  • 13 November 2020
  • 55 reacties
  • 2857 Bekeken


Toon eerste bericht

55 reacties

Reputatie 2
Badge +4

Binnen ZNWV maken wij ons ook zorgen over 2 aparte manieren van raadplegen; Infoland en Vilans. 

Als nadelen zien wij:

  • Medewerkers weten niet meer waar ze moeten zoeken naar een document, via Vilans of via Infoland.
  • ‘Eigen’ documenten of afwijkende afspraken op de Vilans protocollen worden niet meer gevonden. Het schept verwarring.
  • Tellingen op de documenten worden jaarlijks gebruikt om de afdeling Leren en Ontwikkelen te informeren over de meest gebruikte Vilans protocollen en meest gestelde vragen. Er is straks geen inzicht meer in de gebruikerskant van Vilans.

Voor ons was 1 van de belangrijkste redenen om naar Infoland over te stappen destijds om de integratie van Vilans protocollen. Iets wat onze vorige software leverancier met de cd rom ook al had gerealiseerd.

 

Reputatie 1

Voor QuaRijn is het ook erg belangrijk dat de koppeling gerealiseerd wordt.

Gebruik maken van een nieuwe omgeving alleen voor de nieuwe Vilans protocollen, gaat veel vragen en gebruikersongemak met zich meebrengen. Dit is zeer ongewenst.

Reputatie 1

Wij maken al een aantal jaar tevreden gebruik van de Vilans protocollen.

De eisen van de Saxenburgh zijn:

Het raadplegen van Vilans documenten in iProva.én de mogelijkheid om zelf een deskundigheidsniveau toe te voegen aan de protocollen.

 

 

 

Reputatie 3
Badge +5

Wij maken al een aantal jaar tevreden gebruik van de Vilans protocollen. Nieuwe & gewijzigde documenten worden automatisch middels webshare toegevoegd/doorgevoerd. Hopelijk kan er een koppeling komen tussen iProva en ‘Mijn Vilans Protocollen’. Het is voor ons een eis dat de documenten in iProva raadpleegbaar moeten zijn. Hopelijk komt er gauw meer duidelijkheid vanuit Vilans. 

Hier bij Thebe exact hetzelfde

Reputatie 2
Badge +5

Wij maken al een aantal jaar tevreden gebruik van de Vilans protocollen. Nieuwe & gewijzigde documenten worden automatisch middels webshare toegevoegd/doorgevoerd. Hopelijk kan er een koppeling komen tussen iProva en ‘Mijn Vilans Protocollen’. Het is voor ons een eis dat de documenten in iProva raadpleegbaar moeten zijn. Hopelijk komt er gauw meer duidelijkheid vanuit Vilans. 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring