Wij hebben een meldingstype waarin veel acties uitgezet worden naar andere personen. Deze actie worden op een bepaalde volgorde bijgehouden, waarbij de oudste actie als eerste word getoond. Zie bijlage. Wij zouden dit liever andersom hebben. Contact met de servicedesk bied geen uitkomst, heeft een van de communityleden nog een idee?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Marloes,
Er zit wel een intelligentere sortering achter die wellicht niet is opgevallen:
Eerst zie je de openstaande taken, en daarna pas de gesloten taken. Je ziet hierdoor direct wat er nog gedaan moet worden.
Er zit wel een intelligentere sortering achter die wellicht niet is opgevallen:
Eerst zie je de openstaande taken, en daarna pas de gesloten taken. Je ziet hierdoor direct wat er nog gedaan moet worden.
Reageer
Word lid van de Infoland Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.