Skip to main content

De medewerker van Kwaliteit en Veiligheid die de calamiteitenmeldingen ‘coördineert’ geeft aan dat de automatische mails die bij statusovergangen worden verstuurt vaak niet de juiste inhoud hebben. De globale strekking van de mails zijn wel juist, maar per calamiteit zou zij daar graag een kleine aanpassing in willen doen, het liefst zou zij de mogelijkheid willlen hebben om de mail nog aan te kunnen passen voordat deze wordt verstuurd.
Helaas is dit volgens mij niet mogelijk.

Is er iemand die hier een oplossing voor heeft?

 

Groeten, Johan Kluijfhout

Hoi Johan,

 

Wij hebben dit opgelost door een sjabloon te maken met de standaard informatie en daarin een vrij tekstveld op te nemen dat op het coördinatorformulier staat. De tekst die in dit blokje wordt ingevuld wordt dus automatisch in de mail geplot. 

Zo hebben we toch alle standaard informatie die we willen maar kunnen we een persoonlijke noot toevoegen waar nodig.

Heb je veel ‘persoonlijke noten’ dan zou je natuurlijk met verschillende velden kunnen werken die je in de mail op laat nemen. Stel dat je altijd keuze A, B of C hebt, kun je hier ook een discreet veld van maken.

 groet silvia


Reageer