Vraag

Naam van een medewerker verwijderen met één klik?

  • 15 December 2021
  • 4 reacties
  • 124 Bekeken

Een medewerker verlaat de organisatie en wordt niet vervangen. Hoe verwijder ik met 1 klik deze naam en dit voor verschillende meldformulieren?

Alvast bedankt!


4 reacties

Reputatie 5

Ik neem aan dat 1 klik met een knipoog is. In ieder geval is dit niet mogelijk. Verwijderde gebruikers blijven getoond worden, juist zodat duidelijk blijft dat ze ingesteld stonden, zodat je per situatie kunt beslissen of er een vervanger nodig is en zo ja, wie. Waarom zou je de naam weg willen halen?

Het is mij ook niet duidelijk wat je bedoelt met ‘voor verschillende meldformulieren’. Over rechten hoef je je geen zorgen te maken, want een verwijderde gebruiker kan niet meer aanmelden. In andere contexten (bijvoorbeeld wie een incident gemeld heeft) is het juist niet de bedoeling dat die gegevens verloren gaan.

Beste Job,

 

Inderdaad 1 klik was een knipoog ;)

1 collega verlaat definitief de instelling en deze naam had ik graag verwijderd uit Iprova. Kan ik anders persoonlijk met u contact opnemen om meer specifieke informatie te delen?

 

Alvast bedankt,

 

Joyce

Reputatie 5

@joycerefuge:  Je kunt beter contact opnemen met je Infoland accountmanager of de servicedesk. Zij kunnen je ofwel direct verder helpen, of je op het juiste pad voor ondersteuning zetten.

Hallo @joycerefuge,

Als een gebruiker een andere functie gaat uitvoeren of uit dienst gaat dan kun je zijn rechten en verantwoordelijkheden makkelijk overdragen naar een andere gebruiker via de functie “Verantwoordelijkheden overdragen”.
Voor een tijdelijke overdracht is deze functie niet geschikt aangezien de actie niet teruggedraaid kan worden.

Is hiermee je vraag beantwoord?

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring