Vraag

Tickets voor changes in iTask

  • 18 November 2020
  • 3 reacties
  • 75 Bekeken

Badge +2

Is er iemand hier die iTask gebruikt voor het indienen en afhandelen van Tickets voor changes e.d.?

Tickets voor changes in kwaliteitszaken of ICT bijvoorbeeld.

 

Groet, Hanneke


3 reacties

Reputatie 5
Badge +8

@Hanneke Gijsen ik heb je even een persoonlijk bericht gestuurd, mag je me altijd even bellen of mailen over bovenstaande. Ik sta open voor al je vragen :wink:

Badge +2

@Berber Werkman Dank je wel voor je reactie. Ik heb nu alleen wel meteen een heleboel vragen :blush: Ik zal ze niet allemaal stellen.

Gebruiken jullie een (standaard) Flow uit iProva? Welke?

Zijn er nog valkuilen waar je ons meteen voor wil waarschuwen? We willen vooral dat het niet bureaucratisch wordt en een administratieve (over)last geeft.

Groet, Hanneke

Reputatie 5
Badge +8

@Hanneke Gijsen Wij gebruiken binnen het Ommelander Ziekenhuis iTask (meldingen) voor verschillende soorten meldingstypen. Onder andere ook voor facilitaire en ICT- vraagstukken (bijvoorbeeld aanvraag van hard- en software, aanvraag of wijziging in zorg-software). 

Voorheen hadden we het melden van storingen in ons Ziekenhuis Informatie Systeem ZIS ook via iProva lopen, maar dat is sinds kort overgeheveld naar Ultimo (aangezien ICT en Techniek Ultimo als basissysteem hebben en hier geen flow achter hoefde te zitten). 

Alles waar een koppeling is met kwaliteit of waar een workflow achter moet zitten, staan in iProva. Zo ook het melden van storingen en aanvragen binnen o.a. het portaal (iProva) en binnen Klinicom (apotheek) verloopt via een meldingstype in iProva. 

Dat werkt erg prettig voor alle betrokkenen. 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring