Hoi Rick, welkom op de community. Ik ken zelf geen klanten die dit doen, en het is helaas ook niet eenvoudig te regelen.
Dat zouden wij ook fijn vinden. Bijvoorbeeld bij het klachtenformulier, dat je dan terug komt op de site van Gelre als je klaar bent. Maar we hebben meer externe formulieren waarbij het fijn is dat iemand terug komt op de hoofdsite omdat het invullen van het formulier niet perse het einde is van de tijd dat iemand op de website bezig is.
@Koen Sterken , is het reeël om aan te nemen dat dit wel op de roadmap/agenda zou kunnen komen te staan? Of dat dit op de lange termijn ingeregeld gaat worden. Ik hoor het graag.
Beste @Rick J. het is op dit moment nog niet reëel om te zeggen dat dit snel een hoge plek op de roadmap zal krijgen.
Ik denk dat er vanuit het eigen domein ook best iets te regelen valt hieromtrent: wanneer je bijv. de link naar het formulier opent in een nieuwe tab, is het ook best mogelijk om in de oude tab al een berichtje te plaatsen waarbij je de bezoeker bedankt voor het invullen. Wanneer zij dan de tab sluiten van het formulier krijgen ze alsnog deze melding.
Je zult dan uiteraard op de eigen site iets met javascript moeten doen, waarbij het formulier in een nieuwe tab wordt, en tegelijkertijd op dezelfde tab vast genavigeerd wordt naar de bedanktpagina.
Dan ben in je in ieder geval niet afhankelijk van het al dan niet een hoge plek op de roadmap krijgen.