Beantwoord

Kader AVG in iProva

  • 15 January 2019
  • 5 reacties
  • 83 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4
Hallo allemaal,

Is de AVG en de AVG uitvoeringswet ook als normenkader te verkrijgen? Heeft iemand hier ervaring mee?

Vriendelijke groet,

Gerrie de Haan
icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 2 June 2020, 14:47

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Hallo allemaal,

Is de AVG en de AVG uitvoeringswet ook als normenkader te verkrijgen? Heeft iemand hier ervaring mee?

Vriendelijke groet,

Gerrie de Haan


Hoi Gerrie,

Heb jij de AVG norm al? Ik ben er ook naar op zoek

Groet Peter Mijsberg Maxima Medisch centrum
Reputatie 5
Badge +6

Hallo allemaal,

Is de AVG en de AVG uitvoeringswet ook als normenkader te verkrijgen? Heeft iemand hier ervaring mee?

Vriendelijke groet,

Gerrie de Haan
Hoi Gerrie,

Heb jij de AVG norm al? Ik ben er ook naar op zoek

Groet Peter Mijsberg Maxima Medisch centrum


@Gerrie de Haan en @Peter Mijsberg mochten jullie nog op zoek zijn, wij maken gebruik van een normkader AVG / GDPR. Laat het maar weten als je dit kader wilt gebruiken.

Grt Arjo
Reputatie 7

De AVG is geen officiële norm. We hebben de AVG, net als Arjo, wel zelf vertaald naar een iProva kader. 
Deze is inmiddels al gedeeld met Gerrie en Peter. 
Mochten andere community leden deze ook willen ontvangen, laat dan een reply achter. 

Reputatie 4
Badge +7

De AVG is geen officiële norm. We hebben de AVG, net als Arjo, wel zelf vertaald naar een iProva kader. 
Deze is inmiddels al gedeeld met Gerrie en Peter. 
Mochten andere community leden deze ook willen ontvangen, laat dan een reply achter. 


Hoi Hiewway,

zou ik deze ook mogen ontvangen :)

Alvast bedankt.

 

gr Andre

De AVG is geen officiële norm. We hebben de AVG, net als Arjo, wel zelf vertaald naar een iProva kader. 
Deze is inmiddels al gedeeld met Gerrie en Peter. 
Mochten andere community leden deze ook willen ontvangen, laat dan een reply achter. 

 

Voor de geïnteresseerden hierbij onze versie.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring