Wanneer je een kaartenbak hebt gemaakt. kun je deze vullen met kaarten en de kaarten vervolgens gaan gebruiken binnen Zenya. In deze training vertellen we je meer over de mogelijkheden.

Beste Inge,
Bij eigenschappen van kaartenbak zie ik een tabblad weergave.
Hier kan je een eigenschappenkaart definieren.
Ik maakte een verzameling van zo een kaartenbak.
Na een zoek actie in het portaal zie ik niet de eigenschappenkaart maar de kaart van de kaartenbak zoals bij de beheerders.
Waar dient de eigenschappenkaart dan voor?
Ik vind hier nergens iets over in de community.
Hoi Jan,
De eigenschappenkaart wordt getoond wanneer de kaart ‘ergens’ is gebruikt in een veld. Wanneer je bijvoorbeeld:
- Een kaart hebt gekozen in een veld bij een document
- Een kaart hebt gekozen in een melding
- Een kaart hebt gekozen bij een andere kaart
Dan kun je daar op de naam van de kaart klikken waarna de eigenschappenkaart wordt getoond.

Ik ben aan het zoeken naar "Zoeken in de kaartenbak” Stel ik heb een kaartenbak met 500 kaarten en ik wil er één van hebben. Hoe zoek ik dan naar die kaart?
Een simpel ctrl-F helpt mij wel op de openstaande pagian, maar zoekt niet op de achterliggende pagina's

Hoi
Je zou een filter op de weergavenaam van de kaart kunnen gebruiken:

Hoi
Met het aanmaken van een nieuwe kaartenbak krijg je standaard het tabblad “Vragenlijsten” te zien. Nu maken wij zelf geen gebruik van vragenlijsten binnen mijn organisatie, en kennen mensen deze optie dus ook niet.
Is er een mogelijkheid om (net zoals voor Meldingen en Documenten en Gekoppelde Kaartenbakken) dit tabblad uit te schakelen/te verbergen? Ik zie deze optie namelijk niet terug bij de kaartenbak instellingen onder “Koppelingen”
Alvast bedankt!
Hoi
Volgens onze gegevens zouden jullie een licentie hebben voor Vragenlijsten, vandaar dat je ook het tabblad ziet.
Hoi Inge,
dat begrijp ik. Ik had gehoopt dat we deze net zoals voor de “documenten”en “meldingen” ook het tabblad zouden kunnen verbergen (want we hebben ook licenties voor FLOW en DOCS, maar die tabbladen verschijnen niet standaard).
Maar als dat niet kan dan houd het op.
Dankjewel
Reageer
Word lid van de Infoland Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.