Vraag

Filterfunctie op taken voor documenten en meldingen

  • 18 april 2019
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Sinds we naast documenten ook meldingen actief gebruiken, is men t overzicht kwijt over zijn taken bij >20 taken.

Maar gebruikers krijgen acties als taak, naast dat ze coordinator zijn.

Advies firma: werk via t overzicht onder Ga naar / Meldingen.
Filter op de kolom eigenaar als coordinator.
En voeg voor acties maar de kolom acties toegewezen aan mij toe daar kan men dan op filteren.


ik adviseer nu om de Meldingen taken maar dicht te klappen.
Je kunt een groot deel van de taken niet uitzetten (terecht)


Een filter functie op taken zou helpen.
De grove onderverdeling in Meldingen en Document is onvoldoende

3 reacties

Reputatie 6
Hoi Tineke. Het is in het takenscherm wel mogelijk om te zoeken. Kan dit je gebruikers misschien voor nu vooruit helpen?

Reputatie 3
Badge +1
Nee want ze weten niet wat bij ze ligt, ze weten niet waarnaar ze zoeken

ze willen filteren op:
  • Module (documenten, meldingen, risico's, etc): dit is gerealiseerd
  • op meldingstype (!)
  • in documenten:
  1. op map
  2. op type taak
  3. op bericht of taak
  4. op deadline taak
  • en per meldingstype :
  1. op type taak
  2. of op organisatie onderdeel
  3. op status (in onze VIM en Verbeteren workflow blijft de taak staan tot de eindestatus echter de coordinator doet in de laatste 2 statussen niks, en er is een wachtstatus)
  4. op datum verstuurd (te sorteren)
  5. op bericht of taak
  6. op deadline taak
ik vraag nog bij enkele gebruikers na en vul aan
Reputatie 2
goed idee om de taken te kunnen filteren/indelen/inrichten door de gebruiker.
ook in onze organisatie hoor ik regelmatig dat men het overzicht kwijt is.

Reageer