Webinar: Hoe Zenya RISK kan worden ingezet om Qmentum leefbaar te maken op de werkvloer


Reputatie 4
Badge +6

Op dinsdag 05 april om 15 uur organiseren we een webinar, waarin @Berber Werkman haar kennis deelt over de inzet van Zenya Risk in relatie tot de normenset Qmentum Global van Qualicor binnen het Ommelander Ziekenhuis Groningen. 

Berber: 

'’Binnen het Ommelander Ziekenhuis Groningen maken we gebruik van de normensets Qmentum Global van Qualicor. Een veel gestelde vraag en wens vanaf de werkvloer: ‘maak Qmentum inzichtelijk zodat we snel en makkelijk inzicht hebben in waar we staan en waar we nog aan moeten werken.’

Dit hebben wij gedaan door de hoofdstukken vanuit de Qmentum-normen om te zetten naar risico’s en de bijbehorende criteria te benoemen als maatregelen. Elk cluster heeft zijn eigen dashboard waarbinnen op per afdeling kan worden gefilterd. In deze dashboards is zichtbaar wat de stand van zaken is voor, in ons geval, de overbruggingsaudit. Afdeling kwaliteit heeft hierin vooral een coördinerende en coachende rol: invullen, verbeteren en verantwoorden doen de afdelingen zelf.

Graag neem ik jullie tijdens de webinar mee in hoe wij dit gedaan hebben, wat dit oplevert voor bijv. leidinggevenden/ managers en waarom het ‘opeens’ leuk is/ toegevoegde waarde heeft om met Zenya én Qmentum aan de slag te gaan'’ 


Wil je dit webinar mee volgen? Geef dat dan aan in een reactie op dit topic, dan krijg je te zijner tijd een Teams uitnodiging. 

Graag tot dan! 


42 reacties

Reputatie 2
Badge +4

Noteer mij ook!

Badge +3

Ik wil ook graag kijken.

Ik sluit ook graag aan. Vriendelijke groet, Dyonne de Wildt

Ik ontvang graag een uitnodiging voor deelname. 

Mvrgrt. Piet van der Veen, UMCG

Reputatie 3
Badge +6

Ik wil heel graag aansluiten.

 

 

Reputatie 3
Badge +6

Hallo,

 

We kijken graag mee!

Grtz.

Badge +4

Ik sluit ook graag aan.

Groet, 

Janneke

ik kijk graag mee !

Badge

Lijkt me heel interessant. Ik probeer aan te sluiten of bekijk het nadien. 

Ik zou graag willen aansluiten, groet Maaike

Badge +4

Wil ook graag aansluiten :)

Groet,

Cécile.

Reputatie 2
Badge +6

Ik zou graag de uitnodiging van Teams ontvangen! 
Alvast bedankt.

Badge +1

Ik sluit graag aan

Reputatie 5
Badge +6

@Bart Bolwijn en @Kelly de Jong 

klopt het dat ik (en mijn collega's) nog geen link naar het webinar hebben ontvangen?

Reputatie 2
Badge +6

Ik heb ook nog steeds geen linkje gehad en het is vanmiddag al.. @Bart Bolwijn 

Reputatie 7

@Arjo Kuiper en @cblom 

De link voor het webinar wordt zo meteen naar jullie mail gestuurd. Excuses voor de vertraging! 

Reputatie 7

Inmiddels heeft het webinar plaatsgevonden. De opname is hier terug te kijken.
Bedankt @Berber Werkman nogmaals voor het delen van jouw kennis! 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring