Webinar: Hoe Zenya RISK kan worden ingezet om Qmentum leefbaar te maken op de werkvloer


Reputatie 4
Badge +6

Op dinsdag 05 april om 15 uur organiseren we een webinar, waarin @Berber Werkman haar kennis deelt over de inzet van Zenya Risk in relatie tot de normenset Qmentum Global van Qualicor binnen het Ommelander Ziekenhuis Groningen. 

Berber: 

'’Binnen het Ommelander Ziekenhuis Groningen maken we gebruik van de normensets Qmentum Global van Qualicor. Een veel gestelde vraag en wens vanaf de werkvloer: ‘maak Qmentum inzichtelijk zodat we snel en makkelijk inzicht hebben in waar we staan en waar we nog aan moeten werken.’

Dit hebben wij gedaan door de hoofdstukken vanuit de Qmentum-normen om te zetten naar risico’s en de bijbehorende criteria te benoemen als maatregelen. Elk cluster heeft zijn eigen dashboard waarbinnen op per afdeling kan worden gefilterd. In deze dashboards is zichtbaar wat de stand van zaken is voor, in ons geval, de overbruggingsaudit. Afdeling kwaliteit heeft hierin vooral een coördinerende en coachende rol: invullen, verbeteren en verantwoorden doen de afdelingen zelf.

Graag neem ik jullie tijdens de webinar mee in hoe wij dit gedaan hebben, wat dit oplevert voor bijv. leidinggevenden/ managers en waarom het ‘opeens’ leuk is/ toegevoegde waarde heeft om met Zenya én Qmentum aan de slag te gaan'’ 


Wil je dit webinar mee volgen? Geef dat dan aan in een reactie op dit topic, dan krijg je te zijner tijd een Teams uitnodiging. 

Graag tot dan! 


42 reacties

Reputatie 3
Badge +6

Ik hoop aan te kunnen sluiten! lijkt me een mooi webinar. 

Badge +1

Beste Berber,

 

Ik wil graag 5 april aansluiten bij jouw webinar.

 

Groet,

Pedro.

 

Badge +2

Dag Berber,

Ik wil ook graag aansluiten.

Groet,

Nathalie 

Ik sluit ook graag aan. Vriendelijke groet, Elske van Heeringen

Ik sluit graag aan,

Max van Spronsen, Erasmus Mc (c.vanspronsen@erasmusmc.nl)

Badge

Ik sluit graag aan bij dit webinar

vriendelijke groet,

Martin Koole

Reputatie 4
Badge +6

Ik sluit ook graag aan

Groet Diana 

Reputatie 3
Badge +3

Beste Berber,

Ik sluit graag aan.

Vriendelijke groet,

Erik Balduk

 

Reputatie 5
Badge +6

Ha Berber, ik kijk graag mee.

 

Ik sluit ook graag aan.

Renathe Vrijland

 

Hoi Berber, ik kijk ook graag mee.

Beste Berber,

Ik sluit graag aan. 

Groet Sandra

Badge

Beste Berber, ik ontvang tzt ook graag een uitnodiging

Ik zou graag aansluiten, graag een uitnodiging naar: boutens@emergis.nl

Ik sluit graag aan en zie de uitnodiging tegemoet!

Badge +1

Ik sluit ook graag aan

Groet, Leeanne

Sluit graag aan bij dit mooie initiatief

Reputatie 5
Badge +6

Hallo Berber

ik kijk ook graag mee 

Groeten Els

Reputatie 1
Badge +2

Hoi Berber,

 

Ik neem graag deel aan de webinar.

groetjes Peter Mijsberg

Badge +1

Ik sluit vanuit Tergooi ook graag aan bij dit webinar! 

Badge +1

Ook ik sluit graag aan.

Reputatie 1
Badge +4

Ik heb die week een dagje verlof, is er ook de mogelijkheid om deze webinar nadien te herbekijken?

Want ik had deze graag gevolgd!

 

De webinar zal worden opgenomen om terug te kijken en nadien op de community geplaatst worden.

Badge +1

Op dinsdag 05 april om 15 uur organiseren we een webinar, waarin @Berber Werkman haar kennis deelt over de inzet van Zenya Risk in relatie tot de normenset Qmentum Global van Qualicor binnen het Ommelander Ziekenhuis Groningen. 

Berber: 

'’Binnen het Ommelander Ziekenhuis Groningen maken we gebruik van de normensets Qmentum Global van Qualicor. Een veel gestelde vraag en wens vanaf de werkvloer: ‘maak Qmentum inzichtelijk zodat we snel en makkelijk inzicht hebben in waar we staan en waar we nog aan moeten werken.’

Dit hebben wij gedaan door de hoofdstukken vanuit de Qmentum-normen om te zetten naar risico’s en de bijbehorende criteria te benoemen als maatregelen. Elk cluster heeft zijn eigen dashboard waarbinnen op per afdeling kan worden gefilterd. In deze dashboards is zichtbaar wat de stand van zaken is voor, in ons geval, de overbruggingsaudit. Afdeling kwaliteit heeft hierin vooral een coördinerende en coachende rol: invullen, verbeteren en verantwoorden doen de afdelingen zelf.

Graag neem ik jullie tijdens de webinar mee in hoe wij dit gedaan hebben, wat dit oplevert voor bijv. leidinggevenden/ managers en waarom het ‘opeens’ leuk is/ toegevoegde waarde heeft om met Zenya én Qmentum aan de slag te gaan'’ 


Wil je dit webinar mee volgen? Geef dat dan aan in een reactie op dit topic, dan krijg je te zijner tijd een Teams uitnodiging. 

Graag tot dan! 

Ik zou dit webinar graag willen volgen. Mvg.

Reputatie 1
Badge +4

Ik ben er die dag toch, ik had me van datum vergist, dus ik wens graag een uitnodiging te ontvangen om mee te volgen :)

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring