Vraag

Status verandering naar twee beoordelaars

  • 5 February 2021
  • 3 reacties
  • 42 Bekeken

Reputatie 1
Badge +7

In een meldingsformulier voor het bepalen van een DPIA en/of opstarten van een project wil ik een overgang de melding gelijktijdig versturen naar 2 personen zodat zij gelijktijdig een formulier in kunnen vullen, zodanig moet de tweede invuller niet wachten op de eerste.

 

In mijn voorbeeld zie je na juridische analyse een overgang naar “technische analyse”  en een overgang naar “Controle verwerking persoonsgegevens DPO”. Zij beoordelen beide hun stukje van de analyse. De volgende stap is dat de melding doorgaat naar het management die de finale beoordeling doet.

 

Is dit mogelijk?


3 reacties

Hoi @lwillen,

Een melding kan zich slechts in één status bevinden. Je kunt dit daardoor alleen inrichten door de beide formulieren in eenzelfde status in te laten vullen.

Reputatie 1
Badge +7

Goede morgen @Inge Kuijpers ,

Als ik twee formulieren in 1 status zet, kan ik die twee formulieren dan ook laten invullen door twee verschillende personen waardoor de volgende status pas doorgaat als de twee formulieren zijn ingevuld?

Dat kan als je twee actiepunten uitzet voor het invullen van een formulier. Je kunt dan via een voorwaarde of via een (eerder) ingevuld veld laten bepalen naar wie het actiepunt wordt uitgezet.

In de voorwaarden voor de volgende statusovergang neem je dan de voorwaarden op dat beide formulieren verzonden moeten zijn.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring