Beantwoord

To-do formulier door iedereen los laten invullen voordat het automatisch door gaat naar de volgende status

  • 25 January 2021
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Reputatie 1
Badge +5

Ik dacht dat ik het ooit ergens voorbij heb zien komen, maar ik zou graag een to-do formulier door alle belanghebbenden apart ingevuld hebben. Wat iProva nu doet, is het aan een groep toewijzen en zodra 1 iemand uit die groep het formulier heeft ingevuld, schiet het automatisch door. Het gaat hierbij om een formulier in een workflow in de module “Melden en Analyseren”. Is er iemand die me ermee kan helpen, of weet waat ik dit in kan stellen? 

icon

Antwoord op het topic Job Kramer 25 January 2021, 08:28

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5

Een melding kun je zien als een set velden die op verschillende momenten ingevuld kunnen worden. Een formulier pakt een deelsetje uit deze velden om in te vullen. Elk veld kan echter maar 1 waarde hebben. Als meerdere mensen hetzelfde formulier invullen (of hetzelfde veld dat op meerdere formulieren staat) wordt dus gewoon de veldwaarde overschreven.

Mogelijk kun je oplossing zoeken in het maken van een submelding. Je richt dan een andere meldingstype in met het formulier dat meerdere keren ingevuld moet worden. Elke keer invullen wordt dan een nieuwe deelmelding. Ook hier zitten haken en ogen aan, maar het voert te ver om in dit antwoord daar uitgebreid op in te gaan.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring