Beantwoord

Toegang tot alle vragenlijsten zonder gebruik te maken van de administrator-account

  • 11 April 2024
  • 2 reacties
  • 15 Bekeken

Badge

Hallo

In het kader van centraal support en onderhoud voor iCHECK is het handig/nodig om vlot toegang te hebben tot alle vragenlijsten binnen de organisatie. Via mijn rol als vragenlijstbeheerder heb ik via mijn gebruikersaccount slechts toegang tot een (beperkt) deel van alle vragenlijsten.

Om support te kunnen verlenen en onderhoud uit te voeren, gebruik ik de administrator-account, wat blijkbaar niet de voorkeur geniet.

Is er een tussenliggend niveau van toegang beschikbaar zodat alle vragenlijsten beschikbaar zijn zonder gebruik te maken van de administrator-account? Of is gebruik van de administrator-account hiervoor op zich geen probleem?

Mezelf of een gebruikersgroep toevoegen aan elke vragenlijst lijkt me weinig (tijds)efficiënt en dit kan ook al eens over het hoofd gezien worden door een decentrale vragenlijstbeheerder waardoor deze piste ook niet sluitend is.

Graag jullie idee of advies hierover

 

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 16 April 2024, 07:51

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +6

Ik lees graag even mee, omdat we ook graag oude vragenlijsten willen verwijderen wat nu niet kan in de rol van functioneel beheerder.

Groeten Mariska

Hoi,

Er is geen tussenliggend niveau. Wanneer je aanmeldt als Administrator kun je alle vragenlijsten beheren. Als je bent aangemeld met een ander account dan kun je enkel de vragenlijsten beheren waarbij je de rol ‘vragenlijstbeheerder’ hebt. 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring