Skip to main content
Beantwoord

Lijst van verzamelingen niet alfabetisch

  • 4 January 2024
  • 7 reacties
  • 50 Bekeken

Aan de achterkant is mijn lijst van Verzamelingen alfabetisch opgebouwd. Aan de gebruikerskant staat deze door elkaar. Hoe zorg ik dat de lijst ook aan de voorkant het alfabet volgt? Alvast dank!

7 reacties

Hoi @lsnoei,

In Applicatiebeheer > Portalen > Portalen kun je via het tabblad ‘Verzamelingen’ zelf de volgorde van de verzamelingen instellen, in deze volgorde worden de verzamelingen dan op het portaal getoond. Kun je controleren of daar misschien de volgorde is ingesteld zoals de gebruikers deze ook op het portaal zien?

Reputatie 1
Badge +6

@Inge Kuijpers , dank voor je reactie Inge. Op de schermafbeelding zie je hoe het in Applicatiebeheer > Verzamelingen staat. Daar is de volgorde goed.

Hoi Lucia,

De volgorde uit je schermafdruk is niet de volgorde die op het portaal wordt gebruikt. In Applicatiebeheer > Portalen > Portalen kun je via het tabblad ‘Verzamelingen’ zelf de volgorde van de verzamelingen instellen, deze volgorde zie je dan op het portaal.

Reputatie 1
Badge +6

@Inge Kuijpers Ik heb het gevonden, dank je wel!

Reputatie 1
Badge +6

@Inge Kuijpers  Weet jij misschien waarom nu de subverzameling niet alfabetisch weergegeven wordt? Ik voegde net een Verzameling “Meerzorg” toe onder de Verzamelingengroep 05.Budget.

Bij Applicatiebeheer > Portalen staat het wel goed.

Hoor graag! Groet Lucia.

Hoi Lucia,

Ik zet je vraag door naar onze servicedesk, zij pakken dit met je op.

Het bleek dat de volgorde van de verzamelingen op het betreffende portaal nog niet goed was gezet.

Reageer