Vraag

Sjabloon deadline beoordelaar

  • 15 February 2024
  • 4 reacties
  • 30 Bekeken

Reputatie 3
Badge +6

Wij willen graag een sjabloon maken waarin de beoordelaars standaard herinnerd worden aan de deadline.

Bijvoorbeeld: 1 week voor verstrijken deadline, 1 week na verstrijken deadline (indien actie dan niet voldaan) en 1 maand na verstrijken deadline (indien actie dan niet is voldaan). Ik lees diverse topics die soortgelijk zijn maar het moet toch mogelijk zijn om dit voor elkaar te krijgen.

Als ik een rapport maak (niet de managementrapportage, dit kan niet omdat onze organisatie-eenheid niet meekomt in Zenya) zie ik niet wat ik zou willen zien nl in een Excell format.

We hebben nu een rapport gemaakt wat redelijk in de buurt komt maar we zoeken naar de mogelijkheid om de ingelogde user een overzicht te laten krijgen van zijn openstaande acties.

Heeft iemand hier al iets op gevonden?

Hoor het graag,

Met groet,

Anja


4 reacties

Hoi Anja,

Ken je dit rapport? Misschien kun je daar iets mee?

 

Reputatie 3
Badge +6

@Inge Kuijpers Dit gaat voor ons niet werken, bij ons komen de managers niet mee.

Badge +5

Kan een beoordelaar niet meer beoordelen als de deadline verstreken is?  Ik dacht van wel?

Kan een beoordelaar niet meer beoordelen als de deadline verstreken is?  Ik dacht van wel?

 

De beoordelaar kan inderdaad nog steeds beoordelen als de deadline is verstreken.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring