Is er iemand hier die iTask gebruikt voor het indienen en afhandelen van Tickets voor changes e.d.?
Tickets voor changes in kwaliteitszaken of ICT bijvoorbeeld.
Groet, Hanneke
Is er iemand hier die iTask gebruikt voor het indienen en afhandelen van Tickets voor changes e.d.?
Tickets voor changes in kwaliteitszaken of ICT bijvoorbeeld.
Groet, Hanneke
Voorheen hadden we het melden van storingen in ons Ziekenhuis Informatie Systeem ZIS ook via iProva lopen, maar dat is sinds kort overgeheveld naar Ultimo (aangezien ICT en Techniek Ultimo als basissysteem hebben en hier geen flow achter hoefde te zitten).
Alles waar een koppeling is met kwaliteit of waar een workflow achter moet zitten, staan in iProva. Zo ook het melden van storingen en aanvragen binnen o.a. het portaal (iProva) en binnen Klinicom (apotheek) verloopt via een meldingstype in iProva.
Dat werkt erg prettig voor alle betrokkenen.
Gebruiken jullie een (standaard) Flow uit iProva? Welke?
Zijn er nog valkuilen waar je ons meteen voor wil waarschuwen? We willen vooral dat het niet bureaucratisch wordt en een administratieve (over)last geeft.
Groet, Hanneke
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.