Ziekenhuizen gezocht voor werkgroep RISK Next Gen

  • 13 February 2024
  • 28 reacties
  • 403 Bekeken

Reputatie 3
Badge +6

Hallo,

Wij zijn op zoek naar andere ziekenhuizen die voortvarend aan de start zijn gegaan met RiskNext Gen. Wij hebben deze inmiddels geïmplementeerd en wordt gebruikt voor zowel Arbeidsrisico's en Informatiebeveiliging. 
De afgelopen periode hebben wij regelmatig demonstraties gegeven aan andere ziekenhuizen over onze inrichting. 

Wij willen graag leren met elkaar en van elkaar. Om dit wat concreter te maken willen we graag een gebruikersgroep starten en regelmatig bij elkaar komen om gebruik te maken van elkaars kennis. Uiteraard zijn de ontwikkelaars van Infoland zijn hier van harte welkom. Wij denken dat we dan in gezamenlijkheid tot een nog beter product te komen.

Ben je geïnteresseerd en wil je participeren in deze werkgroep stuur dan een mailtje. Wellicht kunnen we al vrij snel een eerste bijeenkomst plannen in het voorjaar!

@KimWinkel 

@Johan Boons 

@István 

@Bart Bolwijn 

 

Grtz.

Anja en Ellen

Ellen van Hagen 2 maanden geleden

Hallo allen,

De bijeenkomst zal plaatsvinden op 25-04-2024. Jullie zijn vanaf 12.30 uur welkom op het Elisabeth TweeSteden ziekenhuis in Tilburg. Voor lunch wordt gezorgd!

Als jullie willen doorgeven of en met hoeveel jullie komen op het volgende emailadres: zenya@etz.nl, dan krijgen jullie daags van te voren een email met routebeschrijving en programma. Zijn er onderwerpen waarmee je met de aanwezigen van gedachten wilt wisselen, geef dit dan ook door!!

Heb je specifieke dieetwensen, dan horen we dit ook graag. We kunnen hiermee dan met de lunch rekening houden.

 

We hopen jullie de 25e te zien!

 

Anja & Ellen

 

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Goed idee!
Ik sluit graag aan.

Met vriendelijke groet, 

Kim Winkel

Reputatie 3
Badge +6

Ik wil graag aansluiten, wij gebruikten risico's in de on-premise nog beperkt en we gaan de komende periode van start met de nieuwe risico's en hebben veel plannen voor breed gebruik. Vraag is dus hoeveel ik in de begin periode kan bijdragen. Maar denk zeker graag mee over hoe we risico's kunnen doorontwikkelen.

Groeten Mariska IJzendoorn

Reputatie 3
Badge +6

@Molenarh @Alex van Baar @Arjo Kuiper @Noa Hoogteijling @MariskaIJzendoorn @KimWinkel @Lieke Bannink 

 

Misschien is dit interessant voor jullie??

Willen jullie ook ons idee steunen : Koppeling risico-anayse aan Risk | Infoland Community

 

Groetjes

Anja en Ellen

 

Reputatie 3
Badge +6

Hoi,

 

Om alvast vooruit te lopen hebben we in in ieder geval de volgende data in ons hoofd: 11-04-2024 vanaf 12.30 - ? of 25-04-2024 vanaf 12.30. We ontvangen jullie graag met lunch op een van deze twee momenten. Geef je voorkeur door en met hoeveel collega je zou willen komen!

Verdere details volgen!

 

Grtz

Anja en Ellen
A.Versteegden@etz.nl
E.vanhagen@etz.nl​​​​​​​
 

Hallo,

Ik sluit ook graag aan bij jullie initiatief.

In Maastricht zijn we ook gestart om de nieuwe module te implementeren, waarbij we in eerste instantie de focus leggen op strategische en toprisico's/ ‘tactische’ risico's. Het is zeker goed om gebruik te kunnen maken van elkaar ervaringen.

11 april is voor mij mogelijk om richting ETZ(?) te komen. Mijn mailadres: guido.penders@mumc.nl

Groeten,

Guido Penders

Maastricht UMC+

@Mila 

Reputatie 5
Badge +6

 

@Molenarh @Alex van Baar @Arjo Kuiper @Noa Hoogteijling @MariskaIJzendoorn @KimWinkel @Lieke Bannink 

 

Misschien is dit interessant voor jullie??

Willen jullie ook ons idee steunen : Koppeling risico-anayse aan Risk | Infoland Community

 

Groetjes

Anja en Ellen

 

Zeker in geïnteresseerd Ellen!

Het is de bedoeling dat we dit voorjaar overgaan op de nieuwe versie van Risk.
11 april is lastig, maar op 25 april heb ik tijd gereserveerd. 
Is aansluiten van Teams nog een optie?

Reputatie 3
Badge +6

@Arjo Kuiper 

We willen graag de eerste keer echt fysiek bij elkaar komen; de volgende bijeenkomsten kunnen ook via teams. We proberen het de eerste keer informeel te houden en vooral om elkaar te leren kennen en bezien hoe ver iedereen is met Risicomanagement binnen zijn eigen organisatie, welke wensen er liggen, welke zorgen er zijn.

Grtz.

Anja en Ellen

 

 

Reputatie 3
Badge +6

Vanuit het LUMC komen we graag op 25 april met 4 personen als dat kan.

Groeten Mariska

Reputatie 3
Badge +6

Hallo allen,

De bijeenkomst zal plaatsvinden op 25-04-2024. Jullie zijn vanaf 12.30 uur welkom op het Elisabeth TweeSteden ziekenhuis in Tilburg. Voor lunch wordt gezorgd!

Als jullie willen doorgeven of en met hoeveel jullie komen op het volgende emailadres: zenya@etz.nl, dan krijgen jullie daags van te voren een email met routebeschrijving en programma. Zijn er onderwerpen waarmee je met de aanwezigen van gedachten wilt wisselen, geef dit dan ook door!!

Heb je specifieke dieetwensen, dan horen we dit ook graag. We kunnen hiermee dan met de lunch rekening houden.

 

We hopen jullie de 25e te zien!

 

Anja & Ellen

 

Reputatie 4
Badge +7

Ik sluit graag aan bij dit initiatief

 

Ik sluit graag aan bij dit initiatief. 

Ik sta nog bij de start van de implementatie. 

Reputatie 2
Badge +1

@Tom Vanacker @Ulrike @SvenDC @lwillen @Andrei Hollevoet @kristin @Stijn Hendrickx @Frederik MIchielsen

 

Misschien is dit interessant voor jullie?? 

Badge

Bedankt om aan mij te denken, Anneleen. Het lijkt me een interessante meeting te worden, maar ik zal me helaas moeten verontschuldigen. Ik benieuwd naar eventuele nieuwe inzichten op dit forum.

Tom

Reputatie 1
Badge +4

Bedankt Anneleen voor de tip, we sluiten graag vanuit Noorderhart Pelt aan met 2 personen op 24 april, ik zal een mailtje sturen ter bevestiging.

 

Bedankt voor het mooie initiatief!

Reputatie 3
Badge +6

Hallo,

 

Wat een leuke reacties allemaal. Inmiddels hebben we een aardige gevarieerde groep mensen die we graag ontvangen op 25-04-2024.

Nogmaals een oproep wanneer je onderwerpen aan de orde wilt stellen om dit kenbaar te maken.

 

We kijken er naar uit!

Groeten

Anja & Ellen

 

@Ulrike Om verwarring uit de weg te nemen; de bijeenkomst is op 25-04-2024 om 12.30 uur.

Hallo Anja en Ellen,

Helaas lukt het me niet om op 25 april aan te sluiten. Ik blijf graag op de hoogte van eventuele gedeelde kennis en vervolgafspraken.

@Mila 

 

Groeten,

Guido Penders

Badge +5

Hallo Ellen & Anja,

Mooi initiatief! Wij zouden ook graag met 2 personen aansluiten. Ik heb een mailtje gestuurd naar zenya@etz.nl maar kreeg een autoreply ‘Dit is een test’. Ik hoop dat de aanmelding is binnen gekomen.

Groet, Odette Hampsink, LabPON

Reputatie 3
Badge +6

Ooo wat een leuke reacties!

Er zijn inmiddels best wel wat gegadigden. We kijken er naar uit om jullie op 25-04-2024 te ontvangen in het Elisabeth TweeSteden ziekenhuis, locatie TweeSteden ziekenhuis. Zij die zich aangemeld hebben kunnen in de week voorafgaand een bericht ontvangen met nadere informatie over deze middag.

 

Anja & Ellen

Badge +1

Beste Ellen & Anja,

Wat een goed initiatief, we komen vanuit het Amsterdam UMC graag met 2 personen.
Via de e-mail heb ik ons opgegeven maar kreeg een autoreply ‘dit is een test’, vandaar ook even een berichtje op de community.

Groeten, Sietske Ruijs

Reputatie 3
Badge +6

@saruijs @ohampsi 

Hoi,

Jullie hebben inmiddels een mail ontvangen en ik heb eindelijke de autoreply uitgezet 😁

Groetjes

ellen

 

Groetjes

ellen

Reputatie 3
Badge +7

Hallo @Ellen van Hagen,

Ik zou graag bij deze werkgroep willen aansluiten vanuit het MUMC+ ter vervanging van @Guido Penders. Zouden jullie mij een uitnodiging/informatie willen toesturen?

Alvast bedankt!

Groet,

Mila 

Beste Ellen,

Top initiatief! Als er nog een plekje vrij is sluit ik ook graag aan.

Hartelijke groet, Emmo Koetje (Tjongerschans)

Badge

Hoi Ellen en Anja,

Wat een goed initiatief van jullie. Wij gaan nu bij het Amphia in Breda starten met de implementatie van RISK, als alles wordt goedgekeurd. Voor nu dus misschien nog net te vroeg om aan te sluiten, aangezien we nog weinig inbreng zullen hebben in de meeting. Maar ik zou sowieso graag op de hoogte blijven van eventuele gedeelde kennis en vervolgafspraken.

 

Groet,

Joeri Leenders (Amphia)

Reputatie 3
Badge +6

@LeendeJ1 ik heb je een prive bericht gestuurd.

 

Reputatie 3
Badge +6

Hallo Allen,

 

De belangstelling is groot. Op dit ogenblik hebben we zelfs  een aantal mensen op een “wachtlijst” moeten zetten!

Deze week zullen jullie nadere informatie krijgen over het verloop van de dag. Mocht je onverwacht verhinderd zijn en je wel hebben opgegeven laat dit dan nog even weten! 

 

Groetjes

Anja & Ellen

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring