Stel hier je vragen en vind informatie over normkaders
Recent actief
Hallo,Ik ben op zoek naar de normkaders NEN 7510:2017 Managementsysteem en Beheersmaatregelen en ISO 27001:2017. Kan iemand mij daaraan helpen?
Wij zijn op zoek naar het normkader iso 22870 tbv de compliance manager. Is er iemand die dat met ons zou willen delen? Met vriendelijke groet,Nathalie AllenHaaglanden Medisch Centrum
Dag allemaal, Voor onze apotheek die wil gaan auditen via Zenya zijn we op zoek naar de norm HKZ openbare apotheken: HKZ 136:2015+A1:2019 nl om als kader te importeren.Als iemand die met ons zou willen delen, zou dat fijn zijn. Alvast veel dank. Inge Herfs
Is er iemand in deze community die, net zoals ik, werkt in een zorg-locatie en te maken heeft met het Kwaliteitskader Verpleeghuiszorg?Ik wil namelijk heel erg graag het kwaliteitskader gaan verwerken in CHECK zodat de kwaliteitscoaches op de werkvloer makkelijker kunnen beoordelen op welk onderdeel van het kwaliteitskader ze nog verbeteracties moeten inzetten.Graag zou ik daar samen met iemand naar willen kijken/kennis en ervaring delen.Groet,Magda Kwaliteitsadviseur 't Heem in Udenhout (Brabant)
Heeft iemand de beschikking over de NEN 8025? Wij willen deze graag inladen in kaders. Het zou fijn zijn als iemand dit wil delen.
Heeft iemand een financieel kader beschikbaar voor het uitvoeren van een audit?
Hallo Voor de audit van de apotheek ben ik op zoek naar twee normkaders: het normkader van de Beroepsstandaard Apotheek ziekenhuizen (BAZ) normkader richtlijn VTGM. Heeft iemand deze normen in iProva en zou je deze willen delen? Graag pb.
De apotheek van het St. Anna Ziekenhuis in Geldrop wil gaan werken in iProva met de volgende normkaders: GMP-Z GDP HKZ openbare apotheek BAZ Is er een organisatie die 1 of meerdere van deze normkaders al in iProva heeft geladen en deze met ons wil delen? Ik hoor het graag via een privébericht op deze community.
Wij zijn op het moment bezig met het inrichten van Zenya voor de ISO 27001 certificering en vroegen ons af of er mensen zijn die een andere classificatie voor basisoorzaken hebben gebruikt dan de standaarden die in Zenya aanwezig zijn. Ik hoor het graag!
Hallo allen, voor onze organisatie zijn we opzoek naar het normkader HKZ Zorg en Welzijn 2018 (HKZ 165:2018). Wie zou ons daarbij kunnen helpen? Alvast bedankt. Hartelijke groet, Nienke Blikman
De apotheek wil gaan werken in iProva met het volgende normkader:GMP-ZIs er een organisatie die dit normkader al in iProva heeft geladen en deze met ons wil delen? Ik hoor het graag via een privébericht op deze community. Jacqueline
Hallo allen, voor onze organisatie zijn we opzoek naar het normkader HKZ ambulancezorg 2018. Wie zou ons daarbij kunnen helpen?
Vanuit ISO 27001 is er ook een Verklaring van Toepasbaarheid die moet worden ingevuld en waarbij je aan moet kunnen tonen dat je er aan voldoet. Nu zijn we aan het kijken om deze verklaring (welke een bijlage van het ISO kader is) toe te voegen als extra hoofdstuk/nieuw normkader binnen het Zenya systeem, om zo ook beter/makkelijker bewijs te kunnen linken. Zijn er organisaties die dit ook hebben gedaan of hebben overwogen?
Ik ben op zoek naar NEN 17025 voor de Compliance. Kan eventueel NEN 13485 als bedankje opsturen!
Wie heeft de NEN norm 13485 al in de Compliance zitten? Delen wordt zeer gewaardeerd!
Ik ben benieuwd of iemand voor ons het kader van de Uitvoeringswet AVG (UAVG) heeft. Het kader van de AVG hebben we al, maar dit gaat specifiek over de uitvoeringswet.
Hallo, We zouden vanuit de preventiedienst checks en risicoanalyses via Zenya willen uitvoeren.Voor de checks/vragenlijsten zouden we eerst graag een kader opstellen die de Codex Welzijn op het Werk omvat. Mocht iemand die reeds in zijn bezit hebben en dit willen delen… :-)?Als andere preventiediensten tips voor ons hebben rond het gebruik van Zenya ikv preventie horen we het zeker en vast ook heel graag :-)! Alvast bedankt,
Zijn er intussen organisaties die het normenkader JCI versie 7 in Zenya in gebruik hebben én bereid zijn om deze te delen met andere zorgorganisaties?
Kan mij iemand zeggen of ik, om vragen binnen een kader te kunnen aanmaken, specifieke rechten moet hebben.Ik zit nl in twee omgevingen waarbij ik in de ene omgeving admin rechten heb en in de tweede omgeving moet ik telkens aan de administrator om rechten vragen. in die tweede omgeving kan ik wel kaders aanmaken maar als ik een vrag wil aanmaken bij een kaderelement krijg ik de melding“U heeft geen toegang tot de webpagina die u wilt bezoeken.”
Beste allen, Heeft iemand van jullie toevallig het kwaliteitskader 'spoedzorgketen' als kader opgenomen in iProva? Ik hoor het graag, Groeten Anniek
Heeft iemand voor ons het NOREA normenkader?
Wij zijn op zoek naar de normenkaders:NEN 7513NTA 7516Norea digdheeft iemand die beschikbaar?
hallo, wij zijn binnen ggze gestart met de compliance module, we willen een aantal kaders gaan monitoren. zijn er instellingen die iso 27001/27002 of andere algemene kaders al in Icompliance hebben, die wij zouden mogen lenen?
We willen de Compliance manager gaan inzetten voor het vastleggen van de mate waarin we aan alle eisen uit de ISO 15189 en de ISO 22870 (aanvulling voor POCT) voldoen.Wie heeft het normenkader van de ISO 22870 voor in de compliance manager voor ons beschikbaar?Bij voorbaat dank!
Goedemorgen,Ik ben op zoek naar het normkader voor ISO 9001:2015 Engelstalig, hoe kan ik dit krijgen? Met vriendelijke groet, Hertwig Halmans
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.