Stel hier je vragen en vind informatie over normkaders
Recent actief
Voor onze MDL-afdeling van het Amsterdam UMC, locatie VUmc ben ik op zoek naar normkader: HKZ 147:2015 nl patiëntveiligheid voor endoscopieafdelingen. Deze willen we graag in iCompliance zetten. Heeft iemand deze norm in gebruik en wil je deze delen? Hartelijke groet, Truus Heeren
Kan ik alleen een normenkader importeren dat door iemand anders is ge-exporteerd en dus een specifiek formaat heeft? Of kan ik ook een eigen excel maken en die dan uploaden? Het normenkader wat ik wil gebruiken is intern, niet gekoppeld aan NEN of ISO,
In iCheck is het mogelijk om Kaders te importeren. Bestaat er inmiddels een importeerbaar Kwaliteitskader Verpleeghuiszorg met normen/vragen waarmee ik in iCheck een checklist kan samenstellen?
Hallo, Vanuit Nij Smellinghe ben ik voor de apotheek op zoek naar de GDS norm. Deze willen we graag in iCompliance zetten. Heeft iemand deze norm al in gebruik en wil je deze delen? Groet Jenneke van der Ploeg Nij Smellinghe
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.