Met de ontwikkelingen van iQualify gaan we het leerproces écht compleet makenInterview
Aldus @Thomas de Groot ,product owner bij Infoland van iQualify. Een product van Infoland dat soms minder prominent lijkt te zijn, terwijl er per maand 2 miljoen toetsvragen beantwoord worden door gebruikers uit verschillende branches. Dit jaar is zelfs de 50.000.000-ste vraag beantwoord!De hoogste tijd om Thomas eens wat vragen te stellen. Hoe ziet zijn dag er als product owner uit? Wat zijn de nieuwste ontwikkelingen en waar is hij trots op? Een typische werkdagThomas: ‘’Ik start altijd vroeg op de dag met het beantwoorden van mails en het bekijken van topics op de community. Vervolgens hebben we om 10 uur een stand-up meeting met het team. Wij werken namelijk agile in sprints van twee weken. Tijdens de stand-up staan we bij ons sprintbord om de acties van de vorige dag en de huidige dag te bespreken. Op deze manier monitoren we de voortgang van onze sprints. De rest van de dag ben ik bezig met het ondersteunen van mijn team en het voorbereiden van nieuwe user stories, die we i