Wat is de Infoland Community?

  • 11 March 2022
  • 0 reacties
  • 49 Bekeken

Reputatie 7
  • Infoland Community Manager
  • 281 reacties

Het Infoland Community platform bestaat sinds juli 2018. Inmiddels is het uitgegroeid tot hét platform waarmee we in direct contact staan met onze klanten. Onderlinge verbondenheid en kennisdeling staan hierbij centraal. We gaan de verbinding aan door onze klanten te betrekken in onze productontwikkelingen, functionele vragen zo goed mogelijk te beantwoorden en een kennisbank met supportcontent en trainingen aan te bieden. Maar het belangrijkste doel van de community is het samenbrengen van onze klanten en het onderling delen van kennis. Het motto van de community is niet voor niks: ‘Samen. Kennis. Delen’
 

Wat heeft de community mij te bieden? 

Heb je een vraag over de software of ben je benieuwd naar de ervaring van andere gebruikers? Dan ben je op de community aan het juiste adres. De Infoland Community is dé plek waar je als gebruiker praktijkervaringen kunt uitwisselen met andere gebruikers, waardoor  je elkaar helpt het maximale uit Zenya en iQualify te halen.

Je bent hier op een plek met gelijkgestemden die jouw uitdagingen en vragen begrijpen. Daarnaast kun je gebruikmaken van de kennisbank, die bestaat uit supportartikelen en trainingen. Niet alleen handig voor jezelf, maar ook om anderen binnen je organisatie meer te leren over onze software. Tenslotte is de community de enige plek waar je ideeën voor de doorontwikkeling van Zenya en iQualify kunt delen. Onze product owners zijn actief op de community en bekijken en beoordelen alle ideeën. Zij zullen je geregeld uitnodigen om mee te denken over de software en actuele thema’s door middel van panelsessies, polls en het testen van nieuwe functionaliteiten

 

Wat kan ik verder op de community? 
 

Vind antwoorden op je (functionele) vragen
Heb je een vraag over Zenya of iQualify? Dan is de kans groot dat je je antwoord hier gaat vinden.
Ga op zoek naar bestaande informatie of stel je vraag aan andere community leden door een topic aan te maken.

Leer nog meer over de software door de supportartikelen en trainingen
De community heeft een kennisbank die wekelijks gevuld wordt door ons supportteam. Hierin vind je allerlei supportartikelen en trainingen die je kunt raadplegen om de software nog beter te begrijpen.


Blijf op de hoogte van de laatste productontwikkelingen en Infoland nieuws
Nieuwe productontwikkelingen en ander Infoland nieuws: je vindt het allemaal op de community.
Wil je niks missen? Meld je dan ook aan voor de maandelijkse community mailing.

Deel je doorontwikkel ideeën en denk mee
Heb je ideeën over hoe onze software verbeterd kan worden? De community heeft speciaal daarvoor een aparte ideeën pagina, waar je jouw ideeën kunt delen en inzicht krijgt in de ideeën van anderen.  In dit topic lees je hoe je ideeën deelt, hoe de ideeën pagina werkt en hoe Infoland omgaat met community ideeën.

Kom op een laagdrempelige manier in contact met andere gebruikers
Het platform werkt intuïtief: met één druk op de knop stel je een vraag of start je een gesprek. Wil je 1-op-1 contact leggen met een andere gebruiker? Dan kun je dit doen door het sturen van een privébericht. Wil je liever kennis uitwisselen over een specifiek onderwerp? Dan is het interessant deel te nemen aan een van de community groepen.

Inspireer anderen en laat jezelf inspireren door klantverhalen
Wil je je kennis delen? Of heb je een goede tip waar andere gebruikers van kunnen leren? Deel dit dan vooral op de community. Alles is waardevol. Een kort en krachtig stuk met één tip kan een ander al veel brengen! Vergeet daarnaast niet om ook jezelf te laten inspireren. Zo plaatsen ook andere gebruikers goede tips en mooie toepassingen en delen wij zelf geregeld interessante klantverhalen.
 

Waarvoor heb je een community account nodig?

De community is een -grotendeels- openbaar platform. Ook zonder account kun je de community vinden en raadplegen. Veel informatie is te lezen zonder van te voren in te moeten loggen. Hier hebben we voor gekozen zodat we zoveel mogelijk (eind)gebruikers kunnen bereiken en helpen.

Toch raden we je wel aan een account aan te maken. Je kunt namelijk niet bijdragen aan de community zonder een account. Daarnaast zijn een aantal subforums en pagina’s alleen zichtbaar voor klanten met een account.

Je hebt een account nodig en moet ingelogd zijn om …

  • Een vraag te stellen of gesprek te starten;
  • Reacties te plaatsen;
  • Toegang te krijgen tot informatie over productontwikkelingennormkaders en de ideeenpagina;
  • Ideeën te bekijken en zelf ideeën te delen;
  • Privéberichten te sturen;
  • Topics of subforums te volgen;
  • Toegang te krijgen tot community groepen.

Wil je optimaal gebruikmaken van de community? Dan is het dus raadzaam een account aan te maken.

Nu weet je in een notendop wat de community is, wat het jou kan bieden en wat je er globaal mee kan. Ben je benieuwd wat je allemaal nog meer kan op de community, hoe verschillende aspecten van de community precies werken of heb je andere vragen over het platform? Kijk dan eens naar dit topic, waar we alle meest gestelde vragen over de community hebben verzameld.


0 reacties

Geen reactie

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring