Er is nog veel in ontwikkeling m.b.t. de auditdashboarding (blij mee) dus wellicht heb ik het nog gemist, vandaar de vraag.
In het dasboard bevindingen zijn er al een aantal filteropties gegeven, maar ik mis die van “template" heel erg. Ik kan dus niet tonen vanuit welk type audit we welke bevindingen zien.
Wat ik wel zie is activiteiten type, maar dit is niet hetzelfde als de template, maar komt uit het overzicht planning.
Wij zijn inmiddels gestopt met meer activiteiten typen bij planning onder te brengen, omdat je daar maar een paar kleuren hebt om te gebruiken en visueel dat dus niks toevoegt in je overzicht.
Is er bewust gekozen om niet te kiezen voor je template maar voor je activiteiten type. Het voelt daarmee alsof je dan altijd moet kiezen voor tonen in planning anders krijg je niet het volledige in je dasboard.
Maar zo wordt het wel onduidelijk voor beheerders.
Mijn hoop is heel erg dat er meer flexibiliteit komt in de audit module voor inrichten templates en audits waarbij je alle filters kunt gebruiken in de dashboard.
Want nu zal ik dus wel mijn audits weer moeten voorzien van “tonen in planning” om het dasboard te kunnen gebruiken en dit kan niet via templates.
Herkenbaar of ben ik te kritisch.