Skip to main content

Binnen de audit module zou ik graag onder het kopje 'Bevindingen' de lijst van classificaties willen uitbreiden. Is dit mogelijk, en zo ja, waar kan ik dit aanpassen?

De huidige classificaties zijn:

• Major non-conformity

• Minor non-conformity

• Observation

Ik zou hier graag de classificatie 'Point of Concern' aan willen toevoegen, aangezien mijn auditbureau deze terminologie hanteert.

Graag hoor ik wat hierin mogelijk is.

Beste ​@d.simons-Pantein ,

Het is mogelijk om deze classificaties naar eigen termen om te zetten of aanvullingen te doen. Hiervoor heb je het centrale recht ‘Bevinding manager’ nodig.

Via Applicatiebeheer in de sectie Bevindingen zie je dan de Bevinding instellingen en Bevindingsclassificaties die je vanuit hier kunt wijzigen en of aanvullen (zie schermafdruk 1).

Als je ook het centrale recht ‘Audit manager’ hebt, kun je vanuit een Auditsjabloon ontbrekende bevindingsclassificaties toevoegen (zie schermafdruk 2).

Meer informatie vind je in deze training: Classificaties van bevindingen.

Beste ​@d.simons-Pantein ,

Het is mogelijk om deze classificaties naar eigen termen om te zetten of aanvullingen te doen. Hiervoor heb je het centrale recht ‘Bevinding manager’ nodig.

Via Applicatiebeheer in de sectie Bevindingen zie je dan de Bevinding instellingen en Bevindingsclassificaties die je vanuit hier kunt wijzigen en of aanvullen (zie schermafdruk 1).

Als je ook het centrale recht ‘Audit manager’ hebt, kun je vanuit een Auditsjabloon ontbrekende bevindingsclassificaties toevoegen (zie schermafdruk 2).

Meer informatie vind je in deze training: Classificaties van bevindingen.

gelukt dank voor de tip!

Reageer