Skip to main content

Nieuwe auditmodule verbeterwensen

• December 5, 2025
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal,

We hebben de belangrijkste verbeterwensen voor de auditmodule verzameld op basis van input van zorg, kwaliteit, LKO en de apotheek. Zie hieronder 10 van onze belangrijke feedbackpunten voor de auditmodule maar in de twee bijlage zit het volledige verbeter verzoek. 

1. Realtime auditdashboard (geen vertraging van een uur).

2. Beter overzicht: alle audits zichtbaar + betere zoekfunctie.

3. Duidelijke auditfrequentie en meerjarenplanning.

4. Automatische filters per gebruiker (niet handmatig instellen).

5. Betere integratie met Flow, Planning en Dashboards.

6. Notificaties voor geplande audits en deadlines.

7. Meerdere rapporten kunnen uploaden zonder blokkade.

8. CAPA-formulieren kunnen koppelen en uploaden binnen verbeterprocessen.

9. Vragenlijsten koppelen aan analysemogelijkheden.

10. Gebruiksvriendelijkere interface: sneller informatie vinden.

Als je deze punten ook belangrijk vindt, druk dan op like. Wil je aanvullingen doen voor jouw organisatie? Zet ze gerust hieronder in de reacties. Bedankt voor het meedenken!

1 reactie

Chaim Leunissen
Forum|alt.badge.img+5

Hoi ​@Bartprinsesmáximacentrum 

Dir is een ruime lijst met suggesties.
Het is alleen ietwat onhandig om die in 1 Idee bij elkaar te zetten. Het is dan namelijk heel lastig om per Idee de opvolging en meer details ten aanzien van de uitwerking te communiceren,
Daarnaast is een stem op dir Idee een stem voor alle 10 suggesties en wordt het lastig meten welk Idee prioriteit heeft. Het zou zelfs kunnen betekenen dat iemand geen stem uitbrengt, wanneer men het niet eens zou zijn met alle t0 de suggesties.

Het is met die argumentatie beter om voor iedere suggestie na te gaan of ze corresponderen met bestaande Ideeën en daarop te stemmen of om een nieuw Idee per suggestie te registreren als het Idee nog niet bestaat,
Ik heb dit topic daarom omgezet naar een "discussie”

Daarom heb ik hieronder een aantal reeds bestaande Ideeën per suggestie bij elkaar gezet (waarvan ik denk dat ze bij die deelonderwerpen passen), zodat het sneller duidelijk is of een Idee reeds bestaat of niet. 

Mocht je nieuwe Ideeën aanmaken, dan is het wellicht prettig als je verwijzingen naar die Ideeën toevoegt aan dit topic.
Op die manier biedt deze lijst een overzicht van alle Ideeën die verband houden met bovenstaande lijst met suggesties, maar kunnen we per Idee duidelijk aangeven wat de stand van zaken is.

In het kader hiervan wil ik ook uitdrukkelijk vragen om alleen Ideeën aan dit topic te verbinden die binnen het kader van de 10 suggesties vallen. Anders verliest deze pagina zijn kaderende functie (pun intended).

Ad 2 Beter overzicht: alle audits zichtbaar + betere zoekfunctie

Bestaande ideeën die hier mogelijk bij passen:

Ad 2 (overzicht) en 3 (frequentie en planning)

Ad 3 Duidelijke auditfrequentie en meerjarenplanning.

Ad 5 Betere integratie met Flow, Planning en Dashboards

Ad 6 Notificaties voor geplande audits en deadlines.

Ad 9  Vragenlijsten koppelen aan analysemogelijkheden.