Skip to main content

We maken in Zenya gebruik van thema’s om een aantal projectteams een vragenlijst te laten invullen. Zolang deze binnen het team niet toegewezen is aan teamlid, krijgen alle teamleden reminders via mail te krijgen met volgende melding: “Er zijn niet-toegewezen teamtaken”.

We zouden die mails willen uitschakelen.

Is er een mogelijkheid om berichtgeving rond teams bij de abonnementen aan te passen? Ik vond dit niet meteen terug.

Hi ​@Jules De Doncker,

Je kunt onder "Mijn abonnementen” bij het onderdeel taakschema's het abonnement 'Niet toegewezen teamtaken'’ aanpassen hiervoor.

Dag ​@Erik F ,

Bedankt voor je antwoord. Ik vond dit inderdaad terug bij ‘Mijn abonnementen’.

Klopt het dat je dit abonnement niet centraal kunt aanpassen in het gebruikersbeheer, en dat je dit dus niet voor de hele organisatie in één keer kan aanpassen?

Dag ​@Jules De Doncker 

vanuit Applicatiebeheer > Gebruikers en gebruikersgroepen: Gebruikers kunt u de abonnementen voor een selectie van gebruikers wijzigen. Pragmatisch gezien doet u dit het best per pagina van 100 gebruikers.

Om ervoor te zorgen dat de door uw organisatie vereiste abonnementen direct ingeschakeld zijn als een nieuwe medewerker in dienst komt, stel ik tevens voor dat u aandacht heeft voor het onderdeel Applicatiebeheer Gebruikers en gebruikersgroepen: Standaard instellingen voor nieuwe gebruikers.

Dag ​@Chaim Leunissen 

Bedankt voor de toelichting. Ik was inderdaad op de hoogte dat ik de abonnementen in bulk kan wijzigen. Alleen vind ik de optie ‘niet-toegewezen teamtaken’ niet in het centraal gebruikersbeheer. De optie om berichtgeving rond niet-toegewezen teamtaken te wijzigen lijkt alleen in het persoonlijk beheer van abonnementen aanwezig te zijn.

Hoi Jules,

Dit zou een bug kunnen zijn, ik zal hiervoor een ticket aanmaken bij onze servicedesk.

Hoi Jules,

Dit zou een bug kunnen zijn, ik zal hiervoor een ticket aanmaken bij onze servicedesk.

Dit blijkt inderdaad een bug te zijn die bij ons geregistreerd is met nummer 68782.
Mocht je ook last hebben van deze bug, dan kun je dat via Mijn Infoland aangeven.

Reageer