Skip to main content
Vraag

Abonnementen - Berichten instellen voor medewerkers

• June 9, 2026
  • 2 reacties
  • 3 Bekeken

LeendeJ1
Forum|alt.badge.img+2

Als applicatiebeheerder kan ik wel instellen welke notificaties per mail verstuurd worden naar medewerkers, maar ik kan nergens vinden hoe ik kan instellen welke berichten er binnen komen bij medewerkers.

Is dit wel mogelijk? 

Bovenstaande kan ik wel instellen bij mezelf, maar is dit ook mogelijk om voor anderen in te stellen?

We moeten namelijk een bulk hyperlinks aanpassen, dit doen we via taalcorrecties, maar ik wil niet dat iedereen daar een notificatie van krijgt.

2 reacties

Els Lowette
Forum|alt.badge.img+7

@LeendeJ1  Je kan dit bij de gebruiker(s) zelf instellen.

Via Applicatiebeheer - Gebruikers en dan ofwel bij een individuele gebruiker via het tabblad “Abonnementen” ofwel selecteer je in het gebruikersoverzicht meerdere gebruikers en klik je op de button “Wijzigen”.  Hier kan je abonnementen voor deze gebruikers wijzigen.

LeendeJ1
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Leergierige
  • June 9, 2026

@LeendeJ1  Je kan dit bij de gebruiker(s) zelf instellen.

Via Applicatiebeheer - Gebruikers en dan ofwel bij een individuele gebruiker via het tabblad “Abonnementen” ofwel selecteer je in het gebruikersoverzicht meerdere gebruikers en klik je op de button “Wijzigen”.  Hier kan je abonnementen voor deze gebruikers wijzigen.

Ik kan daar helaas alleen de e-mailvoorkeuren instellen. Niet de berichten die ze in Zenya ontvangen.