Beantwoord

Hoe controleer ik de Zenya (client) versie

  • 22 May 2023
  • 4 reacties
  • 117 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
  • Ervaren Reiziger
  • 8 reacties

Ik wil bij de Servicedesk een vraag stellen over een bepaalde toepassing, maar daarin wordt gevraagd om welke versie van Zenya het gaat.

Nu dacht ik dat dat ergens op het Zenya scherm af te lezen was, maar ik kan het niet (meer) vinden.

Ook zie ik geen “About Zenya” mogelijkheid.

Wie weet waar ik dat tegenwoordig kan vinden?

 

Karel

icon

Antwoord op het topic Khar-Cheong 24 May 2023, 14:20

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Als je de juiste rechten hebt:

Onder Applicatiebeheer>Systeem informatie> systeem instellingen.

 

En als je wilt controleren of je wel alles hebt:

iProva (zenya.work)

Reputatie 1
Badge +1

 

@Khar-Cheong Dankjewel.

Ik had het idee dat elke gebruiker wel die informatie zou kunnen zien bij “About” b.v.. Helaas heb ik dan niet de juiste rechten. Ik ben geen functioneel beheerder, maar technisch doe ik wel installaties van de client in onze VDI omgeving.

Dan zal ik op een andere manier mijn service vraag moeten stellen of ook die applicatiebeheerder rechten moeten krijgen.

Of is er nog een andere mogelijkheid om de Zenya versie te achterhalen?

Met vriendelijke groet,
Karel Lankhorst
Technisch Applicatie Coördinator

 

Reputatie 5
Badge +6

@Karel 

In de genoemde link kun je uiteindelijk uitkomen bij  Zenya WebShare - Infoland BV - Ready for Zenya?

Download dan de client checker om te checken of  je client er klaar voor is. Maar om de daadwerkelijk versie van zenya te kunnen bekijken dat kan inderdaad alleen de applicatiebeheerder van zenya.

 

 

 

Reputatie 1
Badge +1

@Khar-Cheong nog meer dank :-)
Vooral die laatste link is van praktisch nut: Zenya WebShare - Infoland BV - Ready for Zenya?

En de nieuwste ZenyaClientChecker.exe heb ik hiermee ook gelijk weer gevonden.
Volgens die checker hebben we 6.4 of hoger en volgens de Windows geïnstalleerde programma's 6.4.0.

Daar moet ik het dan voorlopig even mee doen.

Bedankt!
Voor nu weet ik weer even voldoende.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring