Dag
Alle gebruikers komen via AFAS in iProva.
Hoelang blijven gebruikers ‘bestaan’ in iProva na ontslag?
Ik heb nu veel ‘licht grijze’ gebruikers die al meer dan een maand met ontslag zijn..
groet,
Patrick
Dag
Alle gebruikers komen via AFAS in iProva.
Hoelang blijven gebruikers ‘bestaan’ in iProva na ontslag?
Ik heb nu veel ‘licht grijze’ gebruikers die al meer dan een maand met ontslag zijn..
groet,
Patrick
Beste
Beste
Op het moment dat een gebruiker als grijs poppetje staat in iProva, dan kan deze handmatig verwijderd worden. Er is geen Tool of koppeling die dit automatisch kan doen.
Dit geldt voor Afas koppelingen, niet voor Azure koppelingen.
Dag Marcel
Dank je voor de terugkoppeling.
groet,
Patrick
Ik probeer grijze gebruikers die leesrechten te verwijderen. Er is een gebruikerssynchronisatie via i+sync. Ze blijven in de overzichten staan. Ik heb geprobeerd om alles in één keer te verwijderen, als per regel. De grijze gebruikers blijven zichtbaar terwijl ze al meer dan een jaar uit dienst zijn.
Hoi Jacco,
Ik zet je vraag door naar onze servicedesk, zij pakken dit verder met je op.
Dank je wel
In opvolging van de melding van
Let wel: deze bug speelt alleen in de combinatie van i+Sync en Zenya Vragenlijsten en heeft geen betrekking op andere situaties (zoals user provisioning via AFAS of Azure AD.
Daarnaast is het goed om te weten dat de verwijderde gebruikers niet meetellen in het Vragenlijsten licentieverbruik.
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.