Wij zijn gestart met het ontwikkelen van een e-learning voor de verschillende Zenya modules (in de vorm van een interactief document). Waar we echter tegenaan lopen is:
- Is een e-learning in de vorm van een interactief document de beste vorm? Het kan wel een prettig naslagwerk zijn
- Er zijn verschillende soorten gebruikers; medewerkers die af en toe een document schrijven of beoordelen of een melding maken, medewerkers die coördineren bij het opstellen van documenten of meldingen afhandelen en de beheerders die wij voornamelijk centraal hebben, maar een deel zit ook decentraal
- Wanneer volgt iemand de e-learning? Wanneer de medewerker dit zelf wilt of informatie nodig heeft of op regelmatige vaste basis? Wat als er nieuwe zaken worden toegevoegd in de e-learning?
Kortom, een hoop vragen Ik was benieuwd of er instellingen/ziekenhuizen zijn die de training van medewerkers in Zenya goed ingeregeld heeft en hier tevreden over is. Ik ben benieuwd in welke vorm dit dan is of hoe jullie dit hebben aangepakt.
Als er iemand deze informatie zou willen delen of een keer hierover zou willen sparren, hoor ik het graag!