Skip to main content

Het is gemakkelijk om vanuit de applicatiebeheer instellingen de organisatie-eenheden te verplaatsen. Er worden alleen geen meldingen o.i.d. getoond als je dit doet, hoewel het een behoorlijke impact kan hebben. 

Bij Ziekenhuis Gelderse Vallei gaat er over enige tijd een behoorlijke verplaatsing worden doorgevoerd die betrekking heeft op de organisatiestructuur. 

Nu vind ik het lastig in te schatten hoeveel impact die heeft omdat ik niet weet waar het allemaal nog meer op zal reageren. 

Zijn er meer organisaties die hier ervaring mee hebben of zijn hier overzichten van beschikbaar?

Zelf ben ik zo ver gekomen maar ik vermoed dat het nog veel meer impact heeft:

  • Meldingstypen → rechten structuur
  • Gebruikersgroepen → benamingen (we gebruiken 'Thema xx / Afdeling xx’)
  • Portalen → welke medewerker hoort in welk portaal?
  • Documentbeheer achterkant → mappenstructuur opzet verandert
  • Verzamelingen → koppeling met documentbeheer achterkant + voorkant + portalen
  • Rapportages → statische rapportages per thema / afdeling + beheer van rechten
  • Vragenlijsten → beheer van rechten

Wie kan mij hier advies op geven? :)

Hi @cverschuur,

De volgende twee topic geven hier meer inzicht op:
 

 


Reageer