Skip to main content

Onze organisatie wil de mappenstructuur in Zenya aanpassen zodat alle collega's binnen onze organisatie deze nieuwe mappenstructuur zien.

Kan ik hiervoor eenvoudig een kopie maken van de huidige mappenstructuur waarbij ook alle bijbehorende notities in de desbetreffende mappen blijven staan? Zodat ik vervolgens deze kopie kan aanpassen zoals ik het hebben wil, terwijl de oude versie voor de collega's zichtbaar blijft. Kan ik dan vervolgens de oude versie vervangen door de nieuwe versie?  

Als dit waarschijnlijk niet kan, hoor ik het ook graag. 

@Lieke 

Allereerst: welkom op de Infoland Community! 🙂

Ik hoop dat deze wetenswaardigheden je verder helpen:

  1. Als je een map verplaatst, dan gaan alle documenten in die map mee
  2. Het is mogelijk om documenten, inclusief opmerkingen, te verplaatsen naar een andere map - de notities worden namelijk bij de documenten zelf geregistreerd
  3. Er vindt voor ieder document versiebeheer plaats en dat betekent dat je van een bestaande gepubliceerde versie een concept kunt aanmaken en bewerken. Effectief betekent dit dat je een nieuwe versie kunt schrijven terwijl de gepubliceerde versie beschikbaar is. Zodra de nieuwe versie (goedgekeurd en) gepubliceerd wordt, wordt de oude versie gearchiveerd. Zie Beoordelingssjablonen - bepaal zelf de beoordelingsworkflow | Infoland Community voor een stroomschema van dit beheerproces

Hoi,

Bedankt voor het antwoord. Ik bedoel eigenlijk iets anders. Namelijk of het mogelijk is om de gehele mappenstructuur inclusief documenten te kopiëren aan de “achterkant” (/niet zichtbare kant voor collega's). Waardoor je eigenlijk 2x de mappenstructuur hebt met alle documenten erin, waarvan de oude zichtbaar blijft voor collega's en de nieuwe niet. Dat je vervolgens aan de achterkant, zonder dat collega's het zien aan die nieuwe mappenstructuur (incl. notities) kan werken.  Vervolgens als die nieuwe mappenstructuur aan de achterkant klaar is, of het dan mogelijk is om in 1x de oude mappenstructuur (op dat moment zichtbaar aan de voorkant) te vervangen voor de nieuwe mappenstructuur waar je al die tijd aan gewerkt hebt, zodat die nieuwe mappenstructuur dan zichtbaar wordt. 

Ik hoor het graag!  


Hoi Lieke,

Dat is helaas niet mogelijk.


Reageer