Beantwoord

Kun je de systeemgroep 'Alle managers' wijzigen?

  • 3 February 2023
  • 2 reacties
  • 26 Bekeken

Badge +1

Hallo Infoland Community,

 

Ik wilde bij een Manager die uit dienst is de Read&Understand verwijderen, nu lukte dat wel maar er bleef een rode systeemgroep staan. (Alle managers) En die kan ik kennelijk niet verwijderen.

Nu heb ik de gebruikersgroep opgezocht van Alle managers en inderdaad staan daar nog alle managers in, ook degene die inmiddels vertrokken zijn. Wij zouden deze groep graag op willen schonen maar kunnen deze groep niet bewerken/ openen. Heeft iemand enig idee hoe dit zit en of dit mogelijk is?

icon

Antwoord op het topic Cindy Segers 6 February 2023, 16:30

Bekijk origineel

2 reacties

Beste @elisa.willemsen 

De leden van de systeemgroep “Alle managers” kun je inderdaad niet zelf aanpassen. Deze bevat alle gebruikers die als manager bij een gebruiker ingesteld staan.

Als een manager uit dienst gaat dan dien je ervoor te zorgen dat hij niet meer bij een gebruiker ingesteld staat als manager. Daarna zou hij vanzelf uit deze systeemgroep moeten verdwijnen.

Als dat niet zo is dan horen we dat graag.

 

Badge +1

Hoi Cindy,

Bedankt, we hebben er naar gekeken en deze managers stonden inderdaad nog als manager bij mensen die al uit dienst waren. We hebben ze weggehaald als manager en nu is het opgelost.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring