Vraag

Mailadres iProva bij omzetting Zenya

  • 23 March 2021
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

Badge +1

Wij hebben een algemeen e-mail adres wat begint met iProva.nl en waar mensen naar toe kunnen mailen met hun vragen. Dit e-mail adres komt dan aan bij alle leden van de groep. Ik vraag me af hoe dat zit als iProva omgezet wordt in Zenya. Is dit e-mail adres dan nog geldig? Wordt het automatisch vervangen of moeten wij daar wat voor doen? Ik wil dit graag weten om de overgang zo soepel mogelijk te kunnen laten verlopen.


2 reacties

Hallo @elisa.willemsen ,

 

Je geeft aan dat het een mailadres is dat jullie zelf hebben aangemaakt en daarom zal er niets veranderen. Infoland zal de software van naam veranderen en daarmee verandert niet de eigengemaakte inrichting of gebruikers(groepen). Wens je dit mailadres aan te passen, dan vermoed ik dat je deze vraag beter bij jullie eigen ICT kunt stellen.

Is dit een gebruikersgroep? Dan kun je zonder consequenties de naam van de groep aanpassen en is de vraag of het aan handmatig aangemaakte gebruikersgroep is of een gesyncte. Bij een handmatig aangemaakte groep kun je via het applicatiebeheer dit zelf (laten) doen door jullie functioneel beheerder van iProva/Zenya. Is het een gesyncte groep dan stel je deze vraag aan jullie ICT.

Badge +1

Bedankt voor het uitgebreide antwoord, ik vermoedt dat onze ICT dit aan zal moeten passen dus ik ga de vraag daar voorleggen.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring